Pages - Menu

2012. június 4., hétfő

i heart jimbofan










Szóval kezdem azzal, hogy MÁR MEGINT NÉGYES LETTEM BIOSZBÓL. a picsába.

na mutatok valamit.. ezt írtam tavaly:

2011. június 8., szerda



Kezdem azzal, hogy négyes ismétlem NÉGYES lettem bioszból. 
Ja, hogy ez miért furcsa ?
       1.félév 3, 4, 3, 2, 2 azaz hármas voltam.
2. félév 1, 1, 1, 2!!, 1, 1.


Imádom Jimbofant :D <3 Végre egy tanár aki a kétszép szememért és a Jim Morrison szeretetemért kivételezik velem. Ja, és azt mondtam már, hogy péntekre elhozza nekem a könyvét ?:D és egész nyárra ideadja?^^


Vissza a jelenbe. AZÓTA SE HOZTA A KÖNYVET A SZEMÉT ÁLLAT, viszont:
1. félévem simán négyes volt.
2. félév: 2, 1, 1, 2, (itt egy botrány mert négyest diktáltam mikozben hármast kaptam) 3, 1, 1, 1,
ennek az átlaga: 1,5
mondom mégegyszer NÉGYES LETTEM BITCHES.



just sayin.....




ui: amúgy, tök sok írnivalóm lenne ám. de lusta vagyok. kábé.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése