Pages - Menu

2012. május 12., szombat

Szín cselendzs.


LILA: 10 dolgot a szobámról


1. A falaira nagyon büszke vagyok. Az alap szürke, aztán fogtam egy rakat színt és összefröcsköltem vele a falat. Utána meg felraktam rá betűnként a Fiction-t. Mármint ez egy dal, ha nem tudnád. Sajnálni fogom ha elköltözök. Sok munka volt vele.


2. Van egy szexi erkélyajtóm de erkélyem nincs hozzá, csak egy ilyen kiálló betonizé amire a 6 év alatt egyszer nem mertem kiülni...


3. Nincs ágyam csak egy imádnivaló matrackám, amin csücsül egy bazinagy maci. A véresszájú málnaevő. 


4. Fényképmániás vagyok, szóval Pete Wentztől a a kutyáimon át a tesómig mindenki be van keretezve.


5. Van egy kis polc amit az Anutám csinált nekem miután hazajöttem valahonnan... Lelóg róla az amerikás szalvétám a közepén meg ott virít a JD's üveg. 


6. Sokáig utáltam ezt a szobát mert kicsi. 


7. HÉT. Természetesen olyan szexistenek díszítik még a falamat mint Jimbo, Huci KissTibije az a7xek, és Ian Somerhalder :'D


8. A lila szekrénykémen van egy KE$HA poszter. 


9. Régen rengeteg energiapiás dobozom volt amik a szekrény tetején pihengettek de megváltam tőlük... Mostmár csak párdarab van. Úgy ötven.


10. Imádom a laminált padlót mert ha kiborítom a kakaót könnyű feltakarítani.  


KÉK: 9 dolgot a családomról

1. Az anutám az apukám és az öcsém feltétel nélkül szeretnek engem és én is őket. 


2. A többi rokonomat leszarom.


3. Vannak ám mások is akikben teljesen megbízok, szeretem őket. Na ők az állatkáim.


4. Sok-sok kutám volt már akik sajnos már mind a végtelen mezőn rohangálnak. A mindennapjaimat most Hippie boldogítja aki egy angol bulldog, és ha felmászik a lépcsőre nem tud megfordulni, lejönni, ezért remegni kezd, így mindig ölben kell lecipelni.


5. Mai krumplipucolás közbeni beszélgetésünkből egy szösszenet:
Anutám: Biztos, hogy szigorúbban fogod nevelni a gyerekeidet mint én titeket.
Én: Nem lesznek gyerekeim. De ha mégis akkor igen.  
Anutám: Úgy is lesznek. 
Én: Erre a világra?
Anutám: Igazad van! Jól megleszel te egyedül. Lesz egy kutyád, ha meghal sírsz egy hétig - ahogy szoktad - utána meg  veszel másikat!


6. Szerintem a legértelmes kisállat a tengerimalac. Volt is már sok, most egyedül tengeti napjait Hami, aki amúgy Hemingway. Tervezem, hogyha egyedül fogok lakni elkülönítek egy szobát csak nekik. És tele lesz játékkal, mászólával, waaaaaaaa. Kurvajólesz.


7. HÉÉT. A családom übermenő. Az anutám kedvence a Doors, az apukám kedvence a Led Zeppelin az öcsémé pedig Hobo. Büszke vagyok rájuk.


8. A két nagyszülőm hallássérült. Kiskoromban sokkal többet voltam velük mint anutámmal - egy házban laktunk - mert imádtam velük beszélgetni. Mindig mentem velük mindenhova, boltba, meg lóversenyre és ha az idegenek nem értették őket akkor én kézségesen fordítottam. Állítólag a nagyapámtól örököltem a legtöbb tulajdonságomat. Ugyanis mániákus hazudozó volt, mindent kiszinezett és képtelen volt elfogadni azt, hogy mindennap fel kell kelni korán ahhoz, hogy pénzt kereshessen. 


9. Na még egy utolsót. A családom számomra fontos dolog, (főleg az anutám mert ő) mindig érzi ha éhes vagyok. 

ZÖLD: 8 dolgot a testemről

1. Én is ahhoz a 100%-hoz tartozok aki nem elégedett a testével.


2. Szemüveges vagyok.


3. Alacsony.


4. És vörös.


5. Tudsz ennél szarabb összeállítást ?:'D


6. A legnagyobb problémám mégis a szervezetkémmel van, mert nagyon gyenge. Beteges vagyok, nagyon.


7.HÉÉÉT.  A bal fülemben van egy kibaszott Industrial. 


8. Alig várom már, hogy felnőtt testet öltsek - lelket szigorúan nem - és teletetováltassam magam.


SÁRGA: 7 dolgot a gyerekkoromról


1. VIRÁGÖvel ellentétben én nagyon hamar megtanultam szépen beszélni. Semmilyen beszédhibán nem volt sohase.Csak most xD


2. Az oviban gomba volt a jelem.


3. Utáltam az óvodát, nem is jártam sokat csak úgy fél-1 évet. Azért miatt mert beteg voltam. Sokat.


4. Gyerekkoromban az apukám külföldön dolgozott, ezért nem nagyon ismertem. Mindenféle random embert hívtam apának.


5. Gyerekkoromban volt egy hatalmas újfundlandi kutyánk, akire mindig ráültem és együtt vágtattunk a végtelenbeeeee.


6. Amikor kicsi voltam azt hittem, hogy érdemes...


7. HÉÉT. Az első dal amit megtanultam az egyszeregykirályfi volt. Aztán jött az Alabama Song.

NARANCS: 6 dolgot a szülőföldemről


1. Szar.


2. Alig várom már, hogy elköltözzek innen.


3. Szar.


4. Viszont a magyar alterzene rabja lettem. Akármennyire is ellenkeztem eleinte.


5. Szar.


6. Szeretem a túrórudit.



PIROS: 5 dolgot a legjobb barátomról


1. Az egyik messze él a másik mégmesszebb. 


2. Bezony nekem kettő is van. Az egyik egy borsó a másikkal meg jó könyvet tépkedni. 


3. Lizzievel tervezem az elkövetkezendő éveimet. Együtt fogunk lakni. Bezonyám. Mert mindketten olyan zsírcápák vagyunk, hogy HŰ.


4. Hoocyval kelbimbót fogok enni miközben hullámvasutazunk. 


5. Egyáltalán nem vagyok jó az érzelmeim kimutatásában, leírásában.  Most meg valahogy főleg nem. Mindkettő ARC, bírom őket. Tudod van az az izé, hogy 'És elmennél velük egy lakatlan szigetre?' Nos, igen és ha tudni szeretnéd még a zabhegyezőmet is kölcsönadnám nekik.

RÓZSASZÍN: 4 dolgot a szüleimről


1. Anutám és Apukám egy koncerten jöttek össze. 


2. A mai nem tudják, hogyan sikerültem be. Egyáltalán nem terveztek.


3. Apukám majdnem belehalt az ivásba.


4. Anutám meg nem.

FEHÉR: 3 dolgot a személyiségemről


1. Szeretem a kakaót,


2. a sajtot,


3. és a sünöket.


SZÜRKE: 2 dolgot a kedvenceimről


1. Kedvenceim közé tartoznak a fura, érthetetlen, ismeretlen filmek. Amikről még a kutyasehallott rajtam kívül. Még a rendező sem nézte végig.


2. Imádom a könyveket. Úgy általában, főleg azokat amibe narrátor van. Jut eszembe, Ed Norton kifejezhetetlenül szexi. Sokkal többet szeretnék olvasni mint amennyit most.... Kedvenc könyveim a Zabhegyező, és A kis herceg.


FEKETE: 1 dolgot arról a személyről, akit kedvelek

1. Lizzie megszagolta a boxerét.

3 megjegyzés: