Pages - Menu

2011. július 16., szombat

Tudom, egyszer elvisz a szél




Utálom amikor azt álmodom, hogy felkelek...
Mi ez az álom pocséklás ?

Nyolckor keltem. Ha már ennyire tudni szeretnéd.
Volt motiváció tehát képes voltam rá.
Nagyimmal beszélgettem a konyhába. Igazából tök elszomorodtam, mert az évek alatt rohadtul elfelejtettem a jelbeszédet. És kiakadtam saját magamon, hogy hogy lehetek ekkora gyökér. Hümm.
Ja, hogy mi is volt az ? Valami szakadt zenekaros pólót akartam venni magamnak. Tudod, az amit már inkább kidobnak, vagy felmosnak vele. Na nekem pont olyan kellett volna, és úgy gondoltam, hogy ezt a turkálókban meg fogom találni.
Nem húzom az időt, nos...NEM TALÁLTAM. 
Fuck.
Bementem a könyvesboltba. BÁNK BÁNért. Hah.
Megkérdeztem az eladót, hogy XYköönyvnek hol van az első része, mert megvenném.
Asza: Honnan tudjam?
Cookie: Én mertem remélni, hogy azért van a könyves boltba mert tudja. Vagy talán húsboltos tetszik lenni?
Ki lettem dobva. ÉN...Miközben őt kellene. Ah.

Hazajöttem. Elkezdett ömleni belőlem a vér. Igen megint aktívkodik az orrom. De szeretem ilyenkor. Én komolyan nem értem a vámpírokat....
Aztán meglátogatott a rókakoma.
Na mindegy. A lényeg az, hogy szerintem haldoklom. De tényleg.

Aztáááááán. Jött a nap fénypontja :D Becca.
Így fogom hívni. Mert Hank Moodyra emlékeztet. És Hank Moody meg a Californication szexi.
Tehát Becca feldobott.
Örültünk egymásnak, megbeszéltük, hogy mennyire zsírcápák vagyunk és yay :'D

Na ötször hallgattam meg a Falling in Reverse albumot. Ronnie is baack.

Ma hajnalban nem tudtam magammal mit kezdeni..És lementem a pincébe kincset keresni. Találtam egy csomó régi képkeretet. Elvettem a legcsúnyábbat (mivel anyám biztosan csak azt engedné) és felhoztam magamhoz.
Reflex beleraktam Revet de...Tudod mit? Elegem van már belőle, hogy foREVer. Ő él ! Rendben ? És majd a fiksünben majd tudod...érted.
Szóval. Kerestem bele valami régi dolgot, ami szívemnek kedves...
"Magunknak zenélünk" ez azért ironikus. Igen én ezt a zenekart szerettem. Még tudod, az az Infinity On High előtte korszak. Amikor MÁR elismertek voltak de MÉG nem voltak híresek.


Ja, amúgy a reggeli beszélgetésnek az lett az eredménye, hogy a NAGYMAMÁM vett nekem egy sört. Vagyis ilyen almás baszást. Ami minden csak nem sör. De azért kedves.

               (hatásszünet)


AAAAAAAA LIZZIE EZT NEM HISZEM EL XD
UGYE SYN LEVÁGATTA A HAJÁT ÉS TUMBLIN EZ VAN:
(mi annyira de annyira tudtuk xDDD ^^^)
Rest in Peace, hedgehog hair.

3 megjegyzés:

  1. Ééén tuttam én, hogy nem lesz póló úgy mondtam 00 Ki az a Becca?:O Én tegnap aszittem hugom.
    Jaj süni xD Kéééész. Ühm. Ettem négysajtos pizzát. De. A szerencsi jobbvolt xD

    VálaszTörlés
  2. Liz te egyre bolondabb vagy...
    Arra gondoltam,h áttipegek, Sünhöz, h "hééé add má ide a kinőtt pólóid" xD
    hűű. majd eszünk...majd ha idekerülsz valami végzetes véletlen folytán.

    VálaszTörlés
  3. Ühm. Éjfélre jövök xD Mer' filmet nézek. Legyél?:D

    VálaszTörlés