Pages - Menu

2011. szeptember 8., csütörtök

Born 'THIS WAY'



Hol is kezdjem ?
Ma volt rajzfuck. Az elején kicsit elszomorodtam. Vártam a terem előtt. A többi fakos addig rajzolgatta egymást. Olyan idegesítően jól tudtak rajzolni. Ott mindenki Hoocy volt. Jó persze, van pár oda nem illő személy, az mindig van. Na mindegy. Elindult a nagy oktatás. Kemény pénzeket fog elvinni a FÉNYMÁSOLÁS. De amúgy, menni fog. Csak most már sajnálom, hogy eddig nem vettem komolyan. Van egy csaj.
Nevezzük J-nek. Ő idén jött az A-ba. Mindenki az évfolyamon róla beszélt, h  milyen beképzelt ribanc. Vége volt a fucknak, és v félóránát megállás nélkül beszélgettünk, hogy a magyar oktatás úgy szar ahogy van, és megyünk ki CALIFORNIA-ba, meg, hogy a tesi tanár jóófej.
Mert amúgy tényleg jófej.
Lehet, hogy 3245343katona, és egy viking veszett el benne de attól még jófej. Ennyit róla.
A fizika tanár továbbra is egy fasz.
Anya innen üzenem, hogy középnyelvvizsgát ne várj tőlem idén, mert már elegem van.
Umm. Az első jegyem ötös. csak így tovább sütemény.
Törin van ilyen izé, egy félévben két felelésmentes. Az egyiket kértem ma, holnap a másikat fogom.
Írtam fiksünt, de se füle se farka. Semmi értelme nincs, max ha kell egy kis időhúzás akkor tökéletes.
De még annak is felesleges. Shit.
Nekem nem állna jól a septum. Tegnap a tükör előtt erre lyukadtam ki. Kár.
Mi van még. Semmi hangulatom nincs a TBhez de majd megpróbálkozom vele.

4 megjegyzés:

  1. örülök h rajzon nem csak én érzem így hogy ott mindenki egy hoocy csak én szerencsétlenkedem... :D amúgy húúú. nemistudtamhogyalkodsz . valahol megtudnám nézni a rajzaidat???

    VálaszTörlés
  2. Ha elmész Lizziehez láthatod :'D
    Nem tudok rajzolni, csak szórakozom vele. De tényleg.

    VálaszTörlés
  3. de tényleg. én is. de mégis ezzel akarok foglalkozni... háát drágadrága lizzie holnapután indulok! mörrö tartson az utam?

    VálaszTörlés