Pages - Menu

2012. december 25., kedd

tada. esküszöm őszinte leszek.


1: What did you do in 2012 that you’d never done before?
Umm, mégsoha ezelőtt nem másztunk be Lizzievel random elhagyatott épületbe aztán vettük észre, hogy már lakják aranyos hobok akik aztán megakarnak erőszakolni minket de mi futunk és beleakadok a drótkerítésbe ami szétbassza a combomat aztán még soha nem találkoztam filmkritikusal sem 2012 előtt.
DAT MONDAT.


2: Did you keep your new year’s resolutions, and will you make more for next year?
Nem, nem tartottam be de idén ugyanaz lesz. Remélem nagyobb akaraterőm lesz hozzá.

3: Did anyone close to you give birth?
Igazából a patkányomnak az volt az első dolga amikor hazaértünk, hogy megajándékozzon 4 kis patkánnyal. (AZTÁN FELZABÁLJA ŐKET.)


4: Did anyone close to you die?
Yep, meghalt Hami a malackám és Csöpp a kutám.


5: What countries did you visit?


6: What would you like to have in 2013 that you lacked in 2012?
Hátőőő rengeteg konszörtre menni.
Találkozni Anival meg Docával (többekkközött... tudom, hogy ők olvasni fogják ezt az izét.)
Aztán meg megszexelni Pete Doherty-t. Na ja.
Úúúú és Lizzievel végre E.


7: What dates from 2012 will remain etched upon your memory, and why?
ELŐSZEDEM A NAPTÁRAM.
Najó igazából már itt elcsúsztam nem szeretem a számokat, nem jegyeztem meg semmit.

8: What was your biggest achievement of the year?
Megnéztem a friends mind a 10 évadát. KÉTSZER (de ez titok.)


9: What was your biggest failure?
De sok volt. Az a baj, hogy összefolynak az évek. Nem tudom, h idén volt-é vagy tavaly de azt gondoltam, hogy képes vagyok művészetekből érettségizni aztán nem. Ez tényleg nehezen érintett, ne nevess.  Najó közben rájöttem, hogy ez tavaly volt. Akkor megbuktam matekból (már megint.)

10: Did you suffer illness or injury?
Megcsípett egy pók és tiszta kiütéses lettem tőle. Ribanc.

11: What was the best thing you bought?
Fishing on orfű jegyek. Vodka. Jack Daniel's. Marlboro, Weed.


12: Whose behaviour merited celebration?
Beck Zoltán megszorította kezemet az Ül és Vár alatt EMBEREK.
Ja, és a Kata arc.


13: Whose behaviour made you appalled?
A saját magamé, néha. Ja.

14: Where did most of your money go?
Mozzarella, alkohol és túrórudi.


15: What did you get really, really, really excited about?
Fishiiiiiiing on orfű. Hooooooooooooooooooocy.


16: What song will always remind you of 2012?
Is she more beautiful than me ?

17: Compared to this time last year, are you: (a) happier or sadder? (b) thinner or fatter? (c) richer or poorer?
Szóval most 2012ben boldogabb voltam de egyben szomorúbb is mint valaha. Aztán tartom a súlyom évek óta. Élményekkel gazdagodtam.


18: What do you wish you’d done more of?
Lizzievel és Hoocyval lenni.


19: What do you wish you’d done less of?
Egyedül lenni. De nem tehetek róla, hogy szeretek egyedül lenni.


20: How did you spend Christmas?
Ajándékok közepette.


21: Did you fall in love in 2012?
Szóval ott tartottam, hogy Pete Doherty.


22: What was your favourite TV program?
Tv program most az egyenlő a sorozattal ?

23: Do you hate anyone now that you didn’t hate this time last year?
Uhh, biztosan, évről évre rengeteg embert utálok meg.

24: What was the best book you read?
Az Üvöltő szelek nagy benyomást tett rám.


25: What was your greatest musical discovery?
The Libertines & Babyshambles. A vicc az, hogy már szerettem őket egyszer régen csak valahogy elfelejtődtek most meg ASJFGSJDFGJDSHGLADJGKDF.
Ja meg Never mind the bolocks.


26: What did you want and get?
Nagyon akartam azt a BAZINAGY TÉNYLEG NAGY New Yorkos naptárat és megkaptam.


27: What did you want and not get?
Nincs hiányérzetem. Illetve van, de Lizzie-t nem tudom megvenni.


28: What was your favourite film of this year?
ÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚ. American Psycho és a Mechanikus narancs. Meg a Sid és Nancy.


29: What one thing made your year immeasurably more satisfying?
Egyértelműen a kakaó.


30: How would you describe your personal fashion concept in 2012?
Én úgy feltudnék öltözni ha lenne pénzem rá. De tényleg.


31: What kept you sane?
ŰŰŰŰŰ.


32: Which celebrity/public figure did you fancy the most?
Pete Doherty. Na.


33: What political issue stirred you the most?
Leszarom.


34: Who did you miss?
Igazából Lizzievel mi egymásnak teremtődtünk csak ezt nem veszik észre az emberek de 2013 kibaszottul a mi évünk lesz és ki sem fogunk mozdulni egymás seggéből.


35: Tell us a valuable life lesson you learned in 2012.
Ne igyál sok JD's egy nappal Fishing on Orfű előtt mer kibaszott szar utazásod lesz.


36: Quote a song lyric that sums up your year.
LábellebetöBÓ.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése