Pages - Menu

2012. július 3., kedd

Sid pedig halva lát, nem lányregény.



Élek. Voltam Fishing on Orfűn amiről most ömlenghetnék órákon keresztül de mégsem teszem. Mert tudod, szeretem a kakaót és az ég zöld. Kurva jó volt. Igen. Mi van még. Voltam dolgozni de még nem kaptam meg érte a pénzem. SZEMETEK. Akkor, ööö. Tegnap éjjel annyira unatkoztam, hogy elővettem a régi újságjaimat - 12 évesen az összes tinimagazint vettem minden hónapban mert tele volt FOBbal, és felvállalom - és tele van az egész Jake Gyllenhaallal, meg olyan dolgokkal amit picin nem értékeltem most meg WA. Jaj benne volt az is, hogy a Sweeny Todd forgatásán Johnny majdnem halálra szabdalta Alan Rickmant. Vicces. Igen, ilyen vicces a nyaram. Jaaaaaaa, és van JACK JACK poszterem.
Ne haragudj, ismered a Kovács Bélát?
Aztán ma már fogok filmet nézni. Még nem tudom mit. Jóbarátok HATODIK évad. Kész tébolyda. Tudod mit? Tetszik, és már már úgy gondolom, hogy jobban szórakoztat mint a How I met Your Mother. EZMIEZ???!
Sevensfictionbe van egy tök jó ötletem. Akkor. Mikor hazajöttem kitaláltam, hogy megint megtanulok gitározni de mégsem. Már csak pár oldal van a FANTOMból. Hiányozni fog. Nem akarom kiolvasni....
Az 1984hez még csak nem  is nyúltam.
TE BUZISZÁJ.

1 megjegyzés: