Pages - Menu

2012. január 29., vasárnap

ABC - teszt.

1. A-Alvás. Hogy alszol?
Változó, szeretek sokáig fent lenni, olvasni meg ilyenek. De ha egyszer elalszok.....

2. Á-Álmok. Mi a legnagyobb álmod?
Igazából tényleg a legnagyobb azaz, hogy na képzeld el. Ott élek HB-en a tengerpartiházamban, és a családom vendégségbe jön hozzám. Szerintem ez lenne a tetőfok az életemben. Viccesen hangzik de én tényleg így gondolom.

3. B-Barátok. Ki a legjobb barátod?
A besztim az Lizzie, a legjobb jó barátom meg Hoocy.

4. C-Cejetem, köcce, civi. Mit gondolsz a cuki nyelvről?
Csak röhögök rajta.

5. D-Dac-Mennyire vagy dacos?
Makacs és türelmetlen. Adok egy jótanácsot. Ne próbálj fogpiszkálóméretű lyukba fülpiszkálót dugni.
(LIZZIE EZ MEHETNE ALTERSZÖVEGNEK)

6. E-Ellenzem. Mit ellenzel, mivel nem értesz egyet?
Állatkínzás és szemetelés. Ezt a kettőt mondom csak, mert úgy érzem ehhez még van is közöm, és tudok tenni ellene ennyi évesen.

7. É-Éneklés. Szoktál énekelgetni?
Höhööööööööööö. 



8. F-Foci. Szereted a focit?

Igen. Nézni is és játszani is. Ejj micsoda lányka vagyok én.

9. G-Gázos dolgok. Milyen gyakran kerülsz gázos szituációkba?
Ma pogácsa sütés közben halálra égettem a bal mutatoujjam, valamint megcsapott az áram. Szétszereltem a töltőm és aztán össze és kipróbáltam és megbszott az a gci. Még életemben nem éreztem ilyet. Az egész karom megrázkódott. :'D Azóta hallom a hangokat...

10. Gy-Gyermeki lélek-vannak "gyerkes" tulajdonságaid?
Igyekszem megőrizi gyermeki énem és felülkerekedni a világon egy mosollyal.

11. H-Házimunka. Mit szeretsz és mit utálsz a házimunkák közül?
Umm. A szobámat ki szoktam takarítani bizonyos időközönként.

12. I-Időjárás. Mennyire befolyásolja a hangulatodat az időjárás?
Nem is tudom. A viharokat imádom, tehát vihar = boldogsáááááág. Az eső nyilván lehúz picit.. De nem mindig. Szerintem nem befolyásol... Nem.

13. J-Jóslás. voltál már jósnőnél?
Nekem kiskoromban volt jóskártyám és az összes mindenkinek én jósoltam. Kbszott tehetséges vagyok.

14. K-Kávé. Kávézol?
Neeeeeeeeeeem.

15. L-Lakás vagy kertes ház?

Szeretem ezt a kis kertes házat de már nagyon várom a lakásunkat.

16. M-Marstündér. Szerepjátékoztál kiskorodban a barátaiddal?
Nem voltak kiskoromban barátaim. De rengeteg kitalált barátom volt :D

17. N-Net. Mennyire vagy netfüggő?
Régen nagyon, mostmár kevésbé.

18. Ny-Nyugalom. Mi nyugtat meg a leggyorsabban?
Saját magam nyugodt énje. és mikaaaaaaaaaaa :'D

19. O-Osztály. Milyen szerepet töltöttél be a középiskolai osztályodban?
Vicces mert a forever aloneból az osztályközéppontjába helyeztem magam.

20. Ö-Önéletrajz. Mit szeretsz legjobban beleírni az önéletrajzodba?
Még egyszersem írtam. De ha egyszer sor kerül rá, becsszó beleírom, hogy szeretem a kakaót.

21. P-Pocsolya. ha az úton látsz egy pocsolyát, mit teszel/mire gondolsz?

Beleugroooooooooooooooooooooook.

22. R-Ravaszság. Mennyire vagy agyafúrt?
Sok döntésem, és mondatom mögött komoly gondolkodás áll. Az embereket elég könnyű befolyásolni és irányítani. Persze csak csendben, nyugodtan és kimérten :D

23. S-Seb. Van valamilyen sebhelyed?
Kiskoromban magamrahúztam egy virágcserepet... Most a fülemen vannak sebek... háh.

24. Sz-Szuperképesség. Milyen természetfeletti képességet választanál, ha lehetne?
NEM TUDOM. Láthatatlan lennék de az olyan elcsépelt. Majd válaszolok erre ha már kitaláltam valami eredetit.

25. T-Telefonálás. Szeretsz telefonálni?
Nem veszem fel a telefont, sajnálom de ez van.

24. U-Utazás. Mit vinnél magad hátizsákos túrára?
Lizt és Hoocyt.

25. V-Vasárnapi program. Van vasárnapi rutinod?
Nekem nincs ilyen...

26. Z-Zene, Milyen zenéket hallgatsz?
Igazi alterka lettem itt hirtelen....Teljesen véletlenül.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése