Pages - Menu

2013. május 2., csütörtök

sorozatcselendzs, mert.


TV CHALLENGE
Pick five of your favorite TV shows before reading the questions.
  1. Doctor Who
  2. Skins 
  3. Broachurch
  4. Friends
  5. Californication





    1) Who is your favorite character in 5?
    Túl sablonos lenne azt mondani, hogy Hank Moody. Tehát : Lew Ashby. Igaz csak egy évados volt és meghalt (OH GOD DAT HALÁLJELENET MEG MINDEN.) Szóval imádtam. 

2) Who is your least favorite character in 3?
ANNYI KARAKTERT UTÁLTAM ABBA A SOROZATBAN TE JÓ ISTEN. A végére már szinte mindenkit. A legszélsőségesebb érzéseket a halott kisfiú apukája Mark váltotta ki belőlem. Yep. Egyszerre akartam dugni és agyonverni egy kanállal. 
3) What is your favorite episode of number 1?
Hmm. Az amikor visszamennek Vincent Van Gogh-hoz és segítenek neki megküzdeni a démonaival aztán pedig megmutatják neki, hogy mennyire híres lesz és a világ legjobb festőjének sőt emberének fogják őt tartani. Kibaszottul sírtam. Ennyi.

4) What is your favorite season of number 4?
Imádom mind a tíz évadát és különösen a negyediket amikor Chandler és Monica összejönnek, de szerintem az utolsó a legjobb. Annyira boldogságos az egész. És egész végig utáltam a Ross&Rachel idétlenkedést de a vége annyira perfect lett. NA.
5) What is your favorite relationship in 2?


6) What is your least favorite relationship in 3?

Elég nehezen dolgoztam fel a kapcsolatot a 11éves kisfiú és egy negyven felé közeledő felnőtt férfi között. Belegondolni is rossz. Ughhh. 
hányingerem van ettől az embertől.

8) How did you become interested in 4?

Miindig is utáltam. Aztán megnéztem az utolsó részt, mert kíváncsi voltam rá, hogy mi lett belőle meg minden. És a befejezés annyira tetszett, hogy ledaráltam gyorsan a tíz évadot.



9) Who is your favorite actor in number 1?

Egyezzünk meg abban, hogy David Tennant maga a tökéletesség. 

10) Which show do you prefer more : 1, 2, or 5?


A Doctor Who lett az én zabhegyezőm. Bármikor bárhová lapozhatok benne élvezni fogom. 




11) Which show have you seen more episodes of: 1 or 4 ?

Azt hiszem a friends nyert a 10 évadával 


12) If you could be anyone from 3, who would it be ?

Broadchurch. Nem lennék senki. Hmm. De tényleg. Annyira nyomott és keserű az egész.

14) Would a 3/4 crossover work ?

Haha, no fucking way. Ha a friendst átraknánk bródcsörcs módba akkor Joey halna meg - mivel ő a gyerek -  és és jönne Alec Hardy és Rachel széttárná neki a lábát. nem akarom tovább gondolni. 
Hameg a bródcsörcsösök költöznének New Yorkba. Na az vicces lenne, inná a kis teáját a central perkben Alec ésés Chandler az őrületbe kergetné.

15) Pair two characters in 4 that would make an unlikely, but strangely okay couple.
Chandler és Phoebe. Volt egy rész amiben eljátszották, hogy szeretik egymást. Imádtam.



16) Give a random quote from 2.
Cassie: Oh didn't you know? Lovely Sid and lovely Michelle are fucking.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése