Pages - Menu

2011. augusztus 26., péntek

Almighty, ah watch you and if your life's no good .

(itt volt egy hatalmas, ömlengés az én kis életemről. pontosabban apáról és rólam. de utólag szépen kitöröltem, mert igen, tartok tőle, hogy felfedezi valaki. és akkor hujuj lenne. az ilyen személyes dolgokat, inkább megtartom magamban. nem is értem, hogy miért írtam így ezt le. nagyon ki lehettem Oo. fura. és az is fura, hogy még egyszer nem kezdtem a mondatot nagybetűvel. lol. szóval, ja. )

Kaptam két cipőt.
Az egyik a zöld, és Good Charlotte. Ránéztem és láttam rajta, hogy gc-s lesz xD Gyorsan ráfirkantottam tehát pár dolgot. A másik cipő télre lett. Igazából azért vetettem meg mert irtó bénán néz ki xDD. Úgy mint a zabhegyezőben Holdennek a sapkája. Tök olyan.

Egy kék és egy fekete nadrág. Muszáj volt.

Egy zöld izé. Na jó az az öcsémé volt eredetileg de eltulajdonítottam.


Ugye látszik, hogy a TÚRÓRUDIS POHARAMBAN KAKAÓ VAN ?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése