Pages - Menu

2011. augusztus 1., hétfő

Top 10.

A top 10 A7X dal.
Nincs kedvem újravéleményt alkotni, szóval másolok 'régről'

1. Seize The Day


A temetésemen ez fog szólni.Az én kis életem dala.....A fiksün "címe" is részben ez. És yaaaaaay ezt hallottam tőlük először. Sosenem fogom elfelejteni azt a reggelt..Viva tv, tépem a hajam, és a lélegzetem is eláll. "ILYEN LÉTEZIK? KIK EZEK AZ ISTENEK? HEY! IMÁDOM!" Aztán amikor Mattnekiugrott a rácsoknak : P Ooooooh Jimbooooooo^^^
Az LBCben Johnny énekli az elejét,(jellegzetesenxD) de legtöbbször Zacky *.* És ez is mekkorajómár :D
Annyi mindent jelent ez nekem....
Ja, és még Vera is szereti ezt a számukat....mert olyan depresszív -.- ("whatever")
Szóval.
Ha Avenged Sevenfold akkor Seize the day.  

2. Almost Easy

I'm not in fuckin sane !!!!!!!
 
Hát "ez tényleg szerelem". Nagyon nagyon nagyon nagyon szeretem..És erről több nem is kell azt hiszem.

3. Bat Country

"He who makes a beast out of himself, gets rid of the pain of being a man"

és benne van a nevem, és itt van a falamon, és Lizzie csinálta.
Egyszer gyors és rombolhatnékom van, majd hirtelen lassú, lágy és már is Matt ringat a karjaiban. A klippje kicsit buta, de ez csak azért van mert "régi". :D Segáz, Zeki és a polip imádnivaló, Synnek meg kivan rakva a neve :P Ez az a szám az LBCben ami mindig "most jön mindjáárt" xDD Aww ahogyan felkonferálja Matt...Hű *.*

3. Remenissions

Aww ezt Lizzie lefordította, szóval még értem is :D Epicfail xDD A szívem összeszorul amikor jön a ref..Olyan mintha az égig emelne aztán visszacsapna a földre, amikor Matt újra ordítani kezd. Amikor felfedeztem e remek dalt, addig tekergettem vissza a refrészt ameddig meg nem tanultam tökéletesre. A tesóm még kisebb volt és aranyosabb ám ez valahogyan nem látszott akkor amikor rám törte az ajtót és túlkiabálva a zenét nekem szegezte a kérdést: "NEM UNOD MÉÉG?"

4. Chapter Four

Ezt jobban szeretem mint az Unholyt.
Tele van dühvel, erőszakkal, és ezazzz Matt támadj meg egy sötét utcán *.* 

5. Danger Line



Talán azért szeretem annyira mert senki más nem.

6. A little piece of heaven


Na ez minden. Annyira LBC. Annyira Lizzie. Annyira minden ami jó szép és szexi.
Rev és Zacky és. Mindenki :'D

7. Critical Acclaim


Ez az elsőszám amit élőben hallottam tőlük. Amikor azt ordította, hogy FUCK YOU...Hűűű hát én akkor szerettem bele az a7xbe :D foREVer. A gyors részeket még mindig nem tudom Mattel hadarni és ez zavar xD 

8. I won't see you tonight I.


Amikor pici voltam nem bírtam kivárni a másfél percet (ugyanis ekkor lép be Matt) és mindig eltekertem róla. Ezt tök normálisnak hittem, hallgattam a II.-t és örültem magamnak. Aztán jött 2009 dec. 28, és készült egy emlékvideó...Én azóta csak bőgni tudok ezen a számon ....Annyi fájdalom, keserűség és szomorúság van benne....Aztán jön a 6. perc és a dal haldoklik, a szívverésem lassul...majd Rev belép az isteni játékával és a dal a hetedik percben feltámad. 

9. Dear God

Tipikus ablakon kibámulós dal. Szeretem nagyon, a klippjét is. Amikor ezt hallgatom, sosem elég belőle egy menet :'D Nagyon nagyon szeretem. A szövege szép és AWWWWWWWW Maaaaaaaaaaaaaaaaatt xD 

10. Second Heartbeat

Na ez Lizzienek sosenem lesz a kedvence. LBC : Zöld fényben Syn :D

Imádom ezt a számot, az LBCs változatot is meg az eredetit is. Annyira szeretem ezt a számot, hogy nem tudok róla véleményt mondani :'D monDanny.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése