Pages - Menu

2011. augusztus 1., hétfő

lá lá lá



Egy makulátlan elme örök ragyogása.
Olyan jó ezt így leírni :D
Bszott jó film, meg kell hagyni, és egyértelműen többször nézendő...


The Zodiac 

Ez a film. Ez *woooooooooooow*
(amikor megláttam hogyKÉTÉSFÉLÓRÁS, kicsit bepánikoltam.)
Igaz történet. Nyomoztam, féltem, röhögtem.
Izgalmas volt...
Jake, hát JAKE. O.o Jaaaaaakkkeee *.*







Ezek a képek rohadt viccesek. Doonie Darko. Daaamn.
Kaptam apától egy baromi édes lapot. Képeslapot. Amire az van ráírva, hogy boldog szülinapot xD
Anya meg írt bele. A testvérét idézte. (igen ő olyan nagy ember, hogy őt idézni lehet).
Megígértem neki, hogy aszerint fogok cselekedni :D

Apa olyan helyen dolgozik ami tele van lámákkal. Biztosan írtam már, de most megnéztük őket, és aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa de édesek :'D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése