Pages - Menu

2011. december 5., hétfő

Jóóóóóóóóóóóóóó nekem.



szanta klausz iz...

KLAAAAAAAAAAAAAAAAAAUS.
igen, hihetetlen felfedezést tettem ma.

Megnéztem a Cry Baby-t. Oké nyers leszek. Grease koppintás. Sajnááááááááááálom. Benne van Johnny Depp aki egy isten, de comeon. ENNYI. Mégcsak nem is a ő hangja...A grease százezercsilliószor jobb.
A következő a 'Száll a kakukk fészkére'
Jó film ?Minden ismerősöm válasza megegyezett :
Egyöntetű hatalmas kibaszott HŰŰŰ. 
Fúdejó, mekkora alakítás omááájgááád. 
Valóban. Jack Nicholson a világegyetem legjobb színésze. Ez így van, te most kussolsz és nem vitatkozol, fogadd el a tényeket.
Szerintem ez a film egy egészen picit 'túl van értékelve'.

 HOOCY NE ÜSS MEG. 


Jack egy isten. A sztori hatalmas jó. Elmegyógyintézet a helyszín. Tehát zsírcápa. A jelenetek kibaszott jók. Nevettem, szomorkodtam, utáltam, minden volt. A vége meg HŰŰŰŰŰŰŰ. De valahogy mégsem. És oké, bennem van a hiba. Nekem hiányzott valami. Lehet, hogy azért mert annyira dicsérte mindenki, hogy többre számítottam, vagy fsztudja. Vaaaaaaagy a xxi. századi agyam már túl okos ahhoz, hogy elhiggye ezt a filmet. Illetve nem is. Mert elhittem. Kibaszottul elhittem. De. Ott van az a DE. és ez gáz. Lehet, hogy 10 v éppen 1év múlva NAGYON tetszeni fog. NÁÁMTUDOM.

Egyszerűen idegesít, hogy nem vagyok tőle elájulva.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése