Pages - Menu

2011. december 19., hétfő



Ma, egészen különös okokból 1-1 órát töltöttem egy anya-fia párossal. Külön-külön. Elképesztően lenyűgöz, hogy egy nyolc éves értelmesebb mint egy 40..Ötven felé járó izé.

Karácsony a szeretet ünnepe. A fszt.
Kötelezően ajándékot kell venni, mosolyogni kell meg minden. Sajnálom, hogy elértem abba a korba ahol már nem tudom élvezni, mert túl sokat tudok. Nem mondom azt, hogy nem öröm ajándékozni.. Látni a másik arcán a meglepettséget, boldogságot. Mert az ! De egyre inkább kezd nyűggé, és teherré válni az ajándék vásárlás. Persze nem az a fontos, hogy mekkora értékű hanem, hogy szeretettel becsomagolva add. Ahh persze.... És akkor nézem a teszkóban a hatalmas játékokkal rallyzó emberkéket, és baszki legszívesebben én is azt venném meg az öcsémnek, de nem tehetem. És ez felbasz. Az egész világ elkurvult, hogy Holdenesen fejezzem ki magam. És még arról nem is beszéltem, hogy milyen kínosan érzem magam amikor kapok valami. De ez totál mindegy, mert még ennyire sem tudom szavakba önteni mint ezt... Ezt csak én érzem.
Ennyit erről,

Boldog Karit Mindenkinek!

Pénteken nem kellett suliba mennem, helyette filmet szerkesztettem fél9től délig. Négyen voltunk. Azt hittük  megengedhetjük magunknak azt, hogy délbe hazazúzzunk....
"Majd szombat délelőtt hamarabb jövünk, befejezzük és zsírcápa lesz."
Nos, szombat hajnali fél nyolctól délután ötig csináltunk a filmet.
Fogyasztásom : 1 pohár fanta és 7 pogácsa ( csak úgy stílusosan)
MAJDNEM ÉHEN HALTAM.
A film milyen lett ? Nos. Nem jó.
Az anyag amivel dolgoztunk szar, volt mert az ofő szar és minden szar. De élveztem :'D Holnap előadjuk, táncikálunk és zúzáááás szünetre (H) Remélem sohasenem fog esni a hó.

Szerdán jön haza apa. Tökjó.

Fúúúúúúúúúú. Annyide ANNYI film van amit meg kell, hogy nézzek ! Most neki is kezdek a felsorolásnak. Csakmert most ezt fontosnak tartom. Pont most.
Szóval *torokköszörülés* :

Camille 
(Hoocy ajánlotta mert ritkaszar film és tele van James Francoval)



Josh and S.A.M.
(Jake Gyllenhaal miatt.)



The Big Bang Theory
(Syntén Hoocy miatt kezdtem nézni, és köszönöm is neki ^^ Bár nehezen ment a megszeretés.... Mindegy, most már alig várom, hogy utolérjem a sorozatot. BAZINGAAAAAAAAA. )



This is England
(A három új rész.. Igazából nagyonnagyonnagyon megakarom nézni de nincs rá időm. Most is a plakátot kellene rajzolnom...Amúgy. Mondjuk na jó időm az van csak idegzetem nincs. Mert megfogadtam, hogy akkor ülök le megnézni amikor nyugalom és csend lesz a kis lelkemben. Ami ugyan sosem lesz....Hagyjuk.)




Good Will Hunting
(Én még nem láttam.....)



Rendition
(Ez is Jake.. Egyszer már belekezdtem.. Remélem nemsokára végig is tudom majd nézni.)



Sonny
(Dráága Hoocykám amint lehet megnézem és jóól kibeszéljük :'D)



(500) Days Of Summer 
(ÉS EZT IS. )

Megjegyzés. Szerintem egy kicsit jobban szeretem Joe Gilgun-t mint azt kellene.. Hümm.
Ja és igen. Volt három csaj aki folyamatosan az érvagdosásáról papolt plurkön. Kettőt töröltem, meghagytam egyet mert ő tényleg jófej..De asszem ő sem húzza mer sokáig. Nem kellenek körém a negatív emberek. Én olyanokat akarok akik szerint a szivárványt evő zsiráf tényleg létezik. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése