Pages - Menu

2011. december 12., hétfő

mindenki fél csiga, mindenki fél.





Még életemben nem vártam ennyire sorozatot mint ezt.

This is Englad '88.
Wááááááááááááááááááááááááá.

Most jönnek azok a dolgok amik fontosak... Annak kellene lenniük számomra.
Annyira elegem van már. Az osztályomból, az iskolámból, a tanáraimból, a rokonaimból.
Megbuktam matekból.
Ráestem a jobb kezemre.

Tegnap este nem tudtam elaludni. Írtam egy kis fiksünt. Szerintem jó lett. De tényleg nagyon jó. Juteszembe. Írni kellett egy fogalmazást az önzőségről. Az is jó lett. Mondhatni zsírcápa. Volt, hogy direkt ÉS-sel kezdtem   a mondataim és a "de tényleg" is sokat szerepelt az irományomban. Egy kicsit kölcsön vettem J.D. Salinger stílusát, hozzáraktam egy picit az enyémből és büszke voltam rá. Nos a tanárom véleménye az volt, hogy nekem még nem lehet stílusom, és nem engedhetem meg ezt az írásformát magamnak. Tudod mit ? Az irodalom tanárom egy kurva. De tényleg.

Ja és igen !

The Big Bang Theory.
*revpergéééés*
Dr. Cooper Sheldon. Sheeeldon. csak kimondani is olyanjó.
Ezentúl csak úgy kopogok, mint Ő :'D
Howardot még mindig imádom.

Ja igen kb ennyi az életem. De ne aggódj meg vagyok én így is.
Tartok a szilvesztertől kicsit nagyon. Ja.

Anyám szerint  Haphephobia-ban szenvedek. (érintés fóbia)
Állítólag olvasta az újságban. Gratulálok neki :'D

Amúgy egyre nehezebben alszom el. Amikor becsukom a szemem, rám törnek azok a fránya gondolatok, félelmek és nem hagynak aludni. Fura még soha nem volt ilyen. Kezd idegesíteni. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése