Pages - Menu

2012. február 24., péntek

Helyzetjelentés.

Apa itthon van már vagy két-három hete. Nem tudom pontosan. Jó is meg nem is. Nagyon kedves velem, szóval nem mondok semmi rosszat. De tényleg.


Egy lusta dög vagyok. A télen összvissz ha kétszer kitoltam a seggem imádott kutyámhoz. Utálom magam emiatt. Szörnyű. De olyan tél van. Ez elég szar kifogás, mi ?

Matekból még mindig bukásra állok. Írtam egy négyest a vektorokból. Így már úgy állok bukásra, hogy  van egy négyesem is (H) Mindjárt jobban hangzik..... 
Mindenesetre  nem engedhetem meg magamnak, hogy megbukjak...
A többi tantárgyból már-már hetesre állok. de tényleg.

Vállfára van kiakasztva a szexuális dzsekim. mindennap jól megfogdosom.. Alig várom már, hogy elég legyen hozzá.

Hétfőn megyek synházba. Biztos jó lesz. 

Egész gyorsan mennek a hétköznapok ( a hétvégék meg mégminkább ) ennek nagyon örülök. Még mindig minden vágyam elköltözni innen. MER ITT SEMMI NINCS. MÉG A SEMMI SE VAN.

Esküszöm tök jó kondiban vagyok. De tényleg. Sokat futok meg ilyen baromságok. és boldogsággal tölt el. FEL IS TUDOK ÜLNI. 

Hát ez jó unalmas kis blogbejegyzés. Ilyen is kell. Rég írtam már.

ÖÖÖ. Az olvasás hanyagolva van, mert hulla vagyok a napok végére. A fuckos tanárom 3 hete beteg :')

Azon gondolkoztam, hogy eddig csak azt akartam, hogyha fősulira megyek, akkor olyanra amit imádni fogok. Mert kurvára kicsesztem magammal amikor ebbe a gimibe jöttem. Ez így nem értelmes. Nembaj. De azt hiszem változott az elképzelésem. Megyek majd vmi unalmas helyre, ahol nem kell 'sokat' fizetni. végig nyögöm az x évemet. és TSŐŐŐŐŐ.

Kb olyan jó napokat élek mostanában. Semmi sem történik. Kicsit unalmas... Főleg ha az embernek olyan barátai vannak mint Lizzie meg Hoocy. 

Jaj, igen megszerettem a Sixx: A.M.-et szó hárdkór. hátha ők jönnek a szigetre :':

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése