Pages - Menu

2012. február 10., péntek

what r u waiting foooor.

Mostanában egy csomó olyan dolgot tettem ami nagyon nem vall rám. Tudod, vannak ezek a napok. Elég sok ilyen napom volt. Semmi kedv, se szeretés, se étvágy, se érzés. hogy valamit csináljak. Csak ülök bambulok. Alszok, felkelek. Nagyjából ennyi. Ezért is nem született ide semmilyen bejegyzés. Ez sem valami értelmes. Tele szeretném rakni ezt a blogot szivárványhányós dolgokkal, de csessze meg mindenki aki körülöttem, van. Jól vagyok. Csak pl olyan dolgokat nem tudok most tenni, mint örülni Lizzienek. Mert mástkor örülnék, hogy omfg megy pappszabihoz, és fuckyeah AKKOR ISZUNK EGY PÁLINKÁT ? De most az van, hogy elegem van, hogy mindig csak másboldogságának örülök. Nekem mér nincs ? Nem az. Dehogyis. Totálisan boldog vagyok. Csak elégedetlen. És ettől a mondattól a falra tudnék mászni ha nem az én számból hangzott volna el. ( tényleg kimondtam.) Szóóóóóóóval. Most megyek és eszek egy kis tejbegrízt. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése