Pages - Menu

2012. február 27., hétfő

Synházasdi'

Voltam ma amerikai synházba. Oh, Jimbo. Az amerikaiak annyival menőbben csinálnak MINDENT, hogy az valami hihetetlen.
Öt ember játszott kábé 15-20 karaktert a darabban. A díszletük egy koporsó/kripta és egy akasztófa (nem tudom, hogy mondják ezt jól...). Szóval azt hiszem 2-3 órán keresztül hallgattam 5 embert és egy percre sem lankadt a figyelmem. Nem volt itt semmi forgószínpad meg lézersó és hangtechnika... csupán az az öt ember zsenialitása. Külön öröm volt, hogy még értettem is mit beszélnek.... De tényleg.
Ja amúgy Oliver Twist.
és omfg volt benne egy NANCY, és a fsz úgy nézett mint Sirius Black és ezúton üzenem neki, hogy vegyen feleségül.
Ja és ilyen éneklős darabot képzelj ám el.


Négykor végeztünk a synházosdival. ( KAPTAM EGY SZAKTANÁRIT AMIÉRT SZÜNETBEN HAZAMENTEM ÁTÖLTÖZNI.) Szerintem meg kellene köszönniük, hogy nem a Jim Morrisonos pólómban 'égettem' őket a synházban. Szóóval négyórakor közölték, hogy egészen félhétig
Let's go to the mall !!

MI A FASZOMAT CSINÁLJAK A PLÁZÁBAN KÉTÉSFÉLÓRÁNÁT? 
Kerestünk kalapot. nem volt kalap.
végül ettem egy kis sültkrumplit. és elmentünk a SUPERCOOPba kakaót venni. Meg találtunk egy tök jó energiaitalt.
Kéremszépen Lájmosmentás. és nagggggyon jó. Ilyen 'Gilroy szpessssöl' 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése