Pages - Menu

2012. augusztus 13., hétfő

Elvis él hisz annyian látták már.

Amindenit. Apa elment Franciaországba. Igen ez a nagy újság. AztánÖ megyek Lizziehez huszadikán Pöstre. Harmincipszilon meg Vad Fruttik vigyázat ! Aztán még előtte tizennyolcadikán útba ejtek egy esküvőt. Legszívesebben átugranám az egészet. Az előbb előszedtem a sulistáskámat, találtam benne két szendvicset meg rostosbarackoslevet. Izgalmas. Amúgy azért túrtam elő, hogy megkeressem a BioszTZ-s papíromat amire felírtam a kötelező olvasmányaimat. Közzé is teszem őket. Szóval igen elkezdem bemásolni. Örüljetek.


  • Thomas Mann: Mario és a varázsló, Tonio Kröger.
  • Hemingway: Az öreg halász és a tenger.
  • Franz Kafka: Az átváltozás.
  • Mihail Bulgakov: A mester és margarita.
  • Brecht: Kurázsi mama.
  • Friedrich Dürrenmatt : Az öreg hölgy látogatása.
  • Nárai Sándor: Egy polgár vallomásai.
  • Németh László: Iszony.
  • Illyés Gyula: Puszták.
  • Nagy Lajos: Kiskúnhalom.
  • Tamási Áron: Ábel trilógia.
  • Németh László: Galilei.
  • Ottlik Géza: Iskola a határon.
  • Esterházy Péter prózája. (okcső.)
  • Örkény István: Tóték.
  • Kertész Imre: Sorstalanság.
  • Mikszáth Kálmán: A noszty fiú esete tóth marival.
  • Flambert: Bovaryné.
  • Mihajlovics Dosztojevszkij: Bűn és bűnhődés.
  • Csehov: Sirály.
  • Móricz Zsigmond: Árvácska, Úri muri.
  • Krúdy Gyula: Szinbád novellák.
  • Kafka Margit: Színek és évek.
  • Karinthy Frigyes: Így írtok ti !, Tanár Úr kérem !


 Huszonnégy darab könyv. Kicsit elkéstem velük talán? Nos akkor szerintem megnézem a weeds új részét.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése