Pages - Menu

2012. augusztus 1., szerda

Szerintem leváltom a dizájnom.

Annyira vicces. Mindenhol az iskoláról lehet olvasni legyen az blog, twitter, plurk vagy tumblr. Könyörgöm augusztus első hetét éjük, embereeeek hát mi van veleteeeeek ?
Amúgy ha már így kérded én várom, hogy becsengessenek. Hiányzik a hangulat, hogy reggel szidok az ég világon mindenkit meg ilyenek. Bár rendkívül produktívan telnek a napjaim jó lenne már csinálni valamit az evésen, alváson és a fangirlködésen kívül.  

Igazából azon gondolkozom, hogy mikor kellene bezárnom a blogomat. Ezt itt ni. Mert valamikor be kell. Szerintem megvárom még az utolsó évemet a gimiben. Igen megengedem, hogy betekintést nyerjetek az utolsó gimis évembe. Előre látom már, hogy semmi másról nem fognak szólni a bejegyzéseim csak arról, hogy a 'RIBANC MATEKTANÁR MÁR MEGINT KISZEXUÁLT VELEM, IDEGES VAGYOK, FUCK IT. UTÁLOM. CUKRÁSZ LESZEK INKÁBB.'

Szóval nagyon izgalmas lesz. Amúgy felettébb pozitív ember vagyok DE TÉNYLEG. Kár, hogy nem ismersz személyesen. Najó, nem vesztesz semmit.
A tervezésben nagyon jó vagyok. Például művészetekből is leakartam érettségizni. Lemásoltam az összes anyagot ami kellett hozzá, megcsináltam két füzetet beleragasztgattam az összes fasza képet, elemeztem meg menő ceruzát meg radírt meg papírt meg mindent vettem. Aztán elmentem az első órára ahol olyan emberekkel voltam körülvéve akik tudnak rajzolni és nem mentem többet a környékére se. Ott van a szekrényembe a rengeteg fénymásolt lap és akárhányszor rájuk nézek legszívesebben szembeköpném saját magam amiért nem voltam képes megcsinálni. Nem akarom kidobni mert egy csomó pénzt fizettem a nyamvadt fénymásolásért. Hátha jó lesz még valamire. 



Miután ledaráltam a Jóbarátok 10 évadát, elkezdtem nézni a Weeds nevű sorozatkát. Azt is gyorsan kivégeztem. Jó. Bár szerintem kicsit félreértem a sorozatot. Nem szeretem Nancyt és a két fiát, Andy sem izgat túlságosan, az én kedvenceim Celia, Doug és Guillermo. Ja meg Isabelle, és a sok random állat drogdíler. Amúgy annyira nem is jó sorozat. A hatodik évad nagyon lame volt és eddig a hetedik is az. Kár.

*
JAJ! Amúgy, folytatni akarom ám majd a blogolást csak máshol, más link alatt. Szükségem van ilyen kis felületre ahová kijárok panaszkodni. Valaki plurke, fészre vagy tumblira jár sajnáltatni magát én ide. Mondjuk én nem azt akarom, hogy mások sajnáljanak (nincs annál rosszabb érzés, amikor kapod a sok lesajnáló pillantásokat) én csak magam szeretem sajnálni, mert sosincs jobb dolgom annál. Vicces. 
*
Ha jól érzem ez az utolsó semmittevő nyaram. Jövőre el és összeköltözök. Nem lesz többi idegesítő öcsi, meg folyton saját magát ismételgető anya.
*

Az egyik kedvenc blogom nem engedi, hogy olvassam. Kicsit felidegesített. De tényleg, mert egyszer még ÍMÉLT is írtam neki *valami miatt* és most meg csak letilt. Pedig nem írok ám akárkinek ímélt. Az olyan körülményes.
*
Amúgy lett jópár új követőm. Hárman vannak, innen üdvözlöm őket ha egyáltalán olvasnak engem. Lehet nem is csak bekövettek. Kíváncsi vagyok ám, hogy mi alapján követnek be az emberek embereket. De tényleg szeretném megtudni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése