Pages - Menu

2012. augusztus 15., szerda

És a tükörben elillant egy szellemkép.

Újabban imádom a szedret. Semmilyen okból kifolyólag ne rágjátok szét az apró magjait.
Még az utolsó évemen sem vagyok hajlandó a minimálisnál több pénzt áldozni a 'beiskoláztatásomra'. Én sose voltam az a lány akinek a tollának volt szaga, nem ugrált sose menő mesefigura a füzeteimen. ( JÓ, egyszer volt Nemos tolltartóm az überzsírcápa volt, a két oldala tele volt vízzel és úszott benne Nemo. )
De érted a lényeget. Idén is hetvennyolc forintos spirál füzetet fogok venni a teszkóba aminek a címlapján NÍVEJA lesz. Már ki is találtam, hogy hogyan tüntetem el eme csodálatos termék MODELLJEINEK arcát. Teleragasztom mindenféle menőséggel majd. Igazából minden éven ezt csinálom szóval nem újdonság. DE ! Annyi lesz az új, hogy most már nem csak Pete Wentz pofája fog vigyorogni rám hanem mondjuk VAN EGY KÉTOLDALAS 30Y INTERJÚM, meg Kvámbájom. Ilyenek. Örülünk.
AztááááááánÖ. Még mindig mindjárt megyek Pöstre. Nagyon boldog vagyok attól a tudattól, hogy majd ott boldog leszek.
MÉG MINDIG NEM TUDOK RUKK 'N' ROLLOZNI MERT FÉSZBUK SZÜKSÉGES HOZZÁ. 
,,nem tetszik a rendszer.´´

Az előbb a konyhában KVt csináltam magamnak és beraktam a cukros dobozt a hűtőbe. Izgalmas.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése