Pages - Menu

2011. július 31., vasárnap

Jarhead.


Úgy ültem le nézni, hogy oké essünk túl rajta... Tudtam, hogy katonás. Tehát, Jake kopasz lesz és sokat fognak benne kiabálni. Utálom a kopaszembereket, és a hangosakat is.
Elkezdődött a film. Jake beszélt....Szeretem amikor a főszereplők narrátorkodnak kicsit.
Mondott valamit, szépen de nem sokat fogtam fel belőle....
Tök vicces volt már az eleje is. Én felnevettem O_o :D
Aztán az a gonosz seggfej elkezdte ütögetni a fejét. Én meg. :OOOO nebááántsd ezt a szép embert te szadista áááááállaaaaaaaaaaat. O_O
Am, ami persze nem AMÚGY. Kopaszon is kurvaszexi. Igen attól, hogy kopasz még megmaradt a gyönyörűszépkék szeme. Hah.
Hát a katona élet...Bocsánat! A tengerészgyalogosok élete. BOCSÁNAT!
A jarheadek élete, nem könnyű.
Most ugorjunk a végére.
A néző, Jake és a haverja egyaránt csalódottak.
(Jake mikulássapiban ) Aztán a legeslegvégén, meg újra elmondja azt amit a legelején. És WOW. Minden értelmet nyer. Tök, jó  felismerni azt, hogy amit az elején nem tudtál felfogni, most teljesmértékben értesz. Hű. Olyan mintha tanultam volna valamit.....
JA ÉS JESSZUS, MAJDNEM KIFELEJTETTEM. KIBSZOTT JÓ ZENÉK VANNAK BENNE. Amikor megszólalt Kurt O_O
Amikor megszólalt J I M B O

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése