Pages - Menu

2011. szeptember 12., hétfő

Már megint nem tudok címet adni.

Az ellentétek vonzzák egymást, vagy legalábbis összeférnek. Én és a hazamenő valamint PADtársam. Én a szőlőset szeretem ő a simát. Én szigeten voltam a nyáron, ő meg egy übermenő szórakozóhelyen. 

Az elmúlt napok eseményei... KONFETTI TUMBLIN ! ÉS ÉN OTT VOLTAM ! xD
Megerőszakoltuk pincsit. Még a füle is felállt.
Összegyűjtöttük a mókusoknak a gesztenyét. És még nyilaztunk is, hogy hol van a fa.
Először is azt álmodtam, hogy vettem 3 üveg Jacket és elindultam Pestre Lizhez.
Annyira kibaszottul jó érzés volt itt hagyni mindent. Csak az érzés, tudod.

HIMYM.
Szeretem. Nagyon köszönöm Liz.
Bár amikor belekezdtem az első részbe... Nos, Barney minden egyes mondata után benyomták a nevetőgépet én meg... Aha....

Nem tudom mikor fogom végre fel, hogy tanulnom kell. Idén tényleg. Hümm. Yay.

ALIG VÁROM MÁR A A7XET. :O

Múúúúvz lájk dzsegööör. 
Jaj baszki ma egész nap azt a sort énekelgettük, h iii love you like a love song.
szégyellem magam xD
Igen ennyi. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése