Pages - Menu

2011. szeptember 1., csütörtök

rákenróóól a lényeg



NA MESÉLEK AZ ELSŐ NAPRÓL. xD
Igazából furcsa volt mert abból állt az első 4 óra, hogy Süti beszélt a többi meg hallgatta és röhögött. Hirtelen ott találtam magam a középpontban, a nap végére már rásem mertem nézni senkire :'D
A legtöbbet ismételgetett mondataink a 'megöllek ! elvágom a nyakad ! rálépek a torkodra !'
Maradt Jimbo fan aminek nagyon örülök.
Van HAT DARAB ÚJ FIÚ OSZTÁLYTÁRS.
Hát egyik se egy Matt, se Syn, de még Johnny sem.
Miután hazaértem elkezdtem dizájnloni. Alig várom már, hogy holnap feldíszítsük a termet. Amúgy megkaptuk a legszarabbat az egész suliban. kétszázHÉT. ennyi a jó benne. Amúgy meg fent van a picsába 63245638kmre a wctől és a büfétől, a bejáratról meg ne is beszéljünk.
Nagyon jól szórakoztam. Hiányoztak már. Sonitól frászt kaptam. Bazdmeg nem húzott el. Viszont elmentek tőlünk 3an (H).
Alig várom a holnapi irodalom órát. HÁHÁÁ. Hülyekurvaribanc, most megkapod *.*
Az éven a teendőim : Quimby koncert, Apa szeretné ha leraknám a jogsit, erről majd később. Rajz előrehozott. Irodalom fak. és még tuti volt valami. Jaj angol. Igen.


Ma keresgéltem a régi könyveim között. Ezt figyeld.
A történelem munkafüzetem 8.-ban :


Mikor volt a legmagasabb a születésekszáma országosan ?
Amikor Danny Jones aktív korba lépett.


Bpen v a falvakban volt magasabb a születési arányszám ?
Boltonban. (Danny élőhelye xD)


1955től milyen folyamat figyelhető meg?
Danny egyre több csajt dug meg és csak növekszik ez a szám napról napra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése