Pages - Menu

2011. szeptember 9., péntek

COME ON, GET HAPPY !

Hiányzol. [R.I.P. FüvessrácSzemüveg]
Úgy érzem magam mintha újra hétéves lennék. Ugyanis az időtájt voltak olyan gondolataim és érzéseim amik percenként változtak.
Nem leszek újságíró. Megyek inkább és fotózok. De tényleg.

Azt hiszem motiválva lettem tanulás terén. Quimby.
A7xre akkor is el vagyok engedve, ha szar vagyok. De Quimbyre nem.
Szóval Lizziekém F U C K  Y E A H.

Fsz kivan ezzel a pottermore baszással. Nem hiszem el, h ennyi embert megmozgat ez a hülyeség. Pontosabban csak az ujjukat.

Annyi monDanivalóm volt amikor elkezdtem ezt írni. Eskü. Ahjdghdhfhzd.
Boldog Névnapot minden Ádámnak ! Nem ismerek egyet sem aki számítana. De nem baj.

Lesz egy macskánk. Umm baszki ANNYIRA AKARTAM VALAMIT ÍRNI. hát ezt nem hiszem el.
De ha arról írok, hogy valamit írni akarok akkor is írok.  Na megyek True Blood-ot nézni. Majd jövök utána is mert ilyen izgalmas az életem.
Wááá jut eszembe, láttam a helyi HOY-tot. Ah, nem változott semmit... *.*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése