Pages - Menu

2011. szeptember 18., vasárnap

Szándék van !




Tadaaaaaaaaaa.


Megnéztem a Requiemet. Hellyeah. Többet az életben nem fogom. Gergő úgy jellemezte, hogy "ez a film lelki nyomorékké tesz" igen, igen túlzott cseppet. DE IGAZA VAN O_O


Ööö. True Blood évadzáró: JESUS.


Ööö. TVD. Ah baszki kurvajól kezdődik *.* Szegény Caronline a végén tök megijedtem. Ésésés Stefan végre HŰ. Mégha valójában bőg is belül, legalább nem mutatja. Damon. Ah. Szavakba önthetetlenül szexi.


Júj Lizziekééém egész nap csak rád gondoltam. Meg még most is.


Holnapra sokat kellett volna tanulni de én nem tettem.


Azon gondolkoztam ma, hogy 2027be kellene meghalni mert az HŰ. De akkor már 32 lennék, és ezt én nem engedhetem meg magamnak. 2022be leszek 27, 2023ba meg 28. Igen, igen valahogy így kellene időzíteni.
Na most, ha ezt valaki olvassa aki nem ismer asziszi, hogy megőrültem. Közbe meg DE.


Nagyon lenne kedvem Fiksünt írni. Igazából azt csinálom is. De gépelni O.o Damn. Most meg vagy két hete, senki nem bír rávenni. Egyszerűen a hideg ráz tőle xD Inkább nézek Ted Mosbyt. Amúgy, a HIMYM-be, hogy lehetett ilyen idióta neveket kitalálni O_O Namindegy.


Azt (is) álmodtam ma, hogy megcsináltattam a microdermáljaimat. Amiket am nem is úgy kell hívni, mert nem azok, de segáz ezt már így megszoktam. Szóval, megcsináltattam és elvágtam az összes pólóm alját, h látszódjon xD lol. Meg azon gondolkoztam, hogy ha megcsinálom a nyakamba akkor azt észre sem veszik. Nem mintha titkolnom kellene az ilyesmit mert megvan engedve.. Na mindegy. Úgy izgi lenne.


Kaptam nagyimtól kétezret. Csakúgy. Jaj erről jut eszembe ma voltunk meglátogatni, a dédit. Aki asszem haldoklik. Hát. Egyik napról a másikra ment tönkre. Igaz, 94 éves szval senki sem csodálkozik, még ő maga sem. Na de, nézve őt... Még inkább erősödött bennem az 'élj gyorsan, halj meg fiatalon' dolog. Csak úgy kaptam a pénzt. Erre anyám: "Jaj ez pont jó lesz neked iskolába a következő két hétre"
Szóval, asszem nem fogok enni. DE NEM BAJ. Elrakom, és Lizziekém. Annyira várom már, hogy 'elbasszuk' MÉZESCSIRKÉRE, PIZZÁRA ÉS HEINEKENRE.


Jaj, amúgy nagyon beteg vagyok. Ejjj a kutyafáját.


Hoocy HŰ vagy. Csak ennyi.


Az osztályban én vagyok az, aki mindenhová benyúl, megmenti a pókokat, kimenekíti a darazsakat.. Feltették nekem a kérdést, hogy melyik állat az amitől igazán félek.
Hümm.
Jó nyilván nem találtam még magam szembe egy krokodillal meg ilyenek. Szóval maradjunk a földön.
A lovak. Ők az egyetlenek.
Lovagoltam már, öö sokszor. Mivel Gergő picikorától lovacskázott, elkerülhetetlen volt, hogy engem is fel-ne-basszon egyre legalább. Kibaszott jó dolog. OMFG. Az az érzés :O Mész és gyors, és mozog, és hűűű.
De én akkor is félek tőlük. Még egyszer sem ért kellemetlen dolog velük kapcsolatban de akkor is. Ha ott egy ló én itt vagyok.


Ööö. most írtam egy csomó felesleges dolgot, ennyi erővel begépelhettem volna már egy részt is.. Segáz, nincs kedvem átolvasni és kiemelgetni szóval ez van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése