Pages - Menu

2011. november 7., hétfő

Ájeeeeeem ön ántikráááájszt.



Jó rég jártam itt. Nem baj. Semmi sem baj. Leszarom.
Volt egy őszi szünet. Ami abból állt, hogy bámultam a kis sorozataimat, felfedeztem magamnak a Sex Pistols-t és ! Ja igen ennyi. Elkezdtem csinálni egy nadrágot, de nem volt kedvem befejezni.


Bacardii colaaaaaaaaaaa .

Én nem leszek felnőtt. Nem lesz gyerekem. Férjem az ja, talán. Most komolyan ismersz jóarc felnőttet ? Mármint vannak sokan, én is ismerek jópárat. De igazáán ? Nem...
Most az jön, hogy bemásolok egy pár Kisherceg idézetet.
1. mert zseniális könyv, imádom és az eddigi legigazabb dolog amit olvastam.

- Hol vannak az emberek? - kérdezte később a kis herceg. - Itt a sivatagban olyan egyedül van az ember.
- Nincs kevésbé egyedül az emberek közt sem - mondta a kígyó.



A gyerekeknek nagyon elnézőknek kell lenniük a fölnőttek iránt.
Ha azt mondjuk a fölnőtteknek: "Láttam egy szép házat, rózsaszínű téglából épült, ablakában muskátli, tetején galambok..." - sehogy sem fogják tudni elképzelni ezt a házat. Azt kell mondani nekik: "Láttam egy százezer frankot érő házat." Erre aztán fölkiáltanak: "Ó, milyen szép!"

Te egyszer s mindenkorra felelős lettél azért, amit megszelídítettél.
Azt hiszem itt befejezem.
Van itt ez a new generation hell. Elgondolkoztam, hogy veszek de az csalás lenne. Állítólag egészséges. Persze.  Amúgy meg a fszér nem iszok már? Minden bajom van.
Ha minden igaz holnap kapok egy Red Hot Chilli Peppers-ös pólót. Csak úgy ingyér kedvességből Pocokkától.

Fúmosthirtelen ennyi. De ez is valami.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése