Pages - Menu

2011. november 14., hétfő

lá lá láá láááájöööööööööör.




Hol is kezdjem. Az elmúlt pár nap ? Hű. Leírhatatlan. Egyik pillanatban megakarom ölelni a világot a másikban meg ölni. Nyílt itt helyben egy "PANDAMACI KÍNAI ÉTTEREM" panda baszod. ÉRTEM ? De olyan szar, hogy JAJ! sajnálom nagyon =/. Pedig úgy örültem neki.Nem értem. Ha egyszer létrehoznak egy ilyet miért nem csinálják jól ? Ja, és, hogy mi volt annyira rossz benne ? A kaja alapvetően hideg. A tészta íztelen, a szemágason csirkét pedig kicsit tovább tartották a lángon... AÚ. Ja, és a krumpli ... AZ JÓ VOLT.
Nos nem ez a legnagyobb problémám, azt  hiszem valahogy túl élem, hogy továbbra sincs kínais kis városkámban.

Egyáltalán nem hibáztatom a szüleimet a történtekért. És ezt most így külön leírom ide neked Lizzie. Ők mindent elkövettek, nem jött össze. Nagyon röviden ennyi. Nem számítottunk arra, hogy bekopogtatnak uncsitesómék akik lelépnek 30ezer fttal. Jaj ez milyen epicfail volt. Aztán mint kiderült Gergő, nemhoogy adni nem tudott volna pénzt, MÉG KÉRT IS.Csakhogy én erről nem tudtam semmit. Segáz. Tudod én  vagyok az akinek külföldön dolgozik az apja, 'JAJ HÁT NEKIK VAN PÉNZÜK.'
Amúgy meg Gergő te jóisten. Amikor tudott volna tenni valamit akkor nem tette, most meg bánhatja az egész elpazarolt életét. Utálom. És tudod még kit utálok ? Mindenkiiiiiiiiiit. sálállllllllá.
Elegem van az emberiségből.
Abból a picsából aki kitűnő tanuló könyörgöm és doga osztás előtt hisztérkusan kántálja, hogy "egyes lesz, egyes lesz."
ÖTÖS LESZ TE RETARDÁLT, GYÖKÉÉÉÉÉÉÉÉR.
Nem tudom melyik a bosszantóbb. Amikor egy dagadt csaj mondja, hogy Ő dagadt, vagy amikor a vékony.
Ja meg az is nagyon menő, hogy kiírod ide-oda, hogy NEM ETTEM KÉT NAPJA. tejóisten kinemszarja le?
- Egyél.
- De nem eszek. Mert az rossz.
Hát, anyád.
Meg vannak a "depressziósok". Ah szar az egész világ, ahogy van én tudom. Tudom nekem nem kell mondanod....

De basszátok meg emberek. Néha úgy odamondanám pár saját-magának-csinálja-a-problémát-lénynek, hogy :
Van két szemed. Látsz ?
Van két füled. Hallasz ?
Tudod vannak lábaid, karjaid amiket tudsz használni. Akkor meg fogd be a pofád és ne sajnáltasd magad te szerencsétlen idióta.
Ja és kihagytam azokat akiknek elváltak a szülei. Nyugodj meg nem miattad tették, nem ment tönkre az életed.
És még olyan hosszan sorolhatnám, de azt hiszem itt abbakellfejeznem.
Majd a falhoz vágom a párnám és azt ordítom, hogy :



MEGUNTAM FÉLNI, KOCKACUKOR ! 



Természetesen itt minden példára értendő a tiszt.kiv.
Nem vagyok tökéletes, nyilván nem. Egy érzéketlen izé vagyok. Ezek után végképp. De basszameg, ha ér valami szar dolog megyek tovább emelt fővel és vigyorogva. Bekaphatja az egész világ.

Ez a bejegyzés dühből született. Vedd magadra, vagy ne. Nem érdekel. Lehet, hogy előbb utóbb megbánom majd. De nem fogom. 

1 megjegyzés: