Pages - Menu

2011. november 27., vasárnap

Sex Pistols - No feelings.

nem volt kedvem lenyesni a 9gagfeliratot xD


Pénteken lefagyott a világon minden. Nekem meg annyi egyensúlyérzékem sincs mint egy döglött tehénnek. 
FAIL.
Nem tudom mit írjak. Az elmúlt két hét azzal telt, hogy mindenkit kiakasztottam. Osztálytársak, szülők, ja nagyjából ennyi. Már kezdett nagyon "aranyos" lenni a hangulat. A drága osztik azt hiszik, hogy közel állnak hozzám. HOZZÁM. höhö. Szóval mindenkit magamra haragítottam és most jól érzem magam. Történt valami izgalmas is nem csak a pofátlan seggnyalás, meg ilyenek.
Elkezdtem olvasni. Igaz semmire nem megyek azzal például, hogy Maupassant-ot olvasok, vagy esetleg Hemingwayt, mert szarnak ezek itt mindenre. ezen a szar helyen, ezen a kibaszott szar helyen. Jut eszembe van egy AC könyv amiről itt még nem írtam. a kutyafáját. Aztán előszedtem életem legelső könyvét amit imádtam. Ennél vártam először az estét, hiszen akkor van olvasástájm. Általában csak lefekvés előtt olvasok. Kivéve amikor Lizziehez igyekszem Pestre. Szóval a könyv:

 James Herriot - Állatorvosi pályám kezdetén

Tele van öniróniával, humorral, foreveralonekodással, és a végén nem jön az a happy end. jön csak mégse. imádom minden egyes szavát. 11évesen olvastam. Azt hiszem ez a könyv mutatta meg nekem az elmúlást, a talpra állást, hogy akárki hal meg minden megy tovább. Sajnos. Annyiszor lapozgattam és forgattam, hogy a borítója már hiányzik. (Csúnya zöld volt. Lehet, hogy nem véletlen.) Van belőle film is, vagy sorozat ? De nem akarom elrontani a kis felépített falumat, a szomszédot, a sáros utat, a feleségét, és AZT a tehenet sem amivel kezdődik minden

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése