Pages - Menu

2011. november 14., hétfő

The Runaways - A rocker csajok (botrányos fordítás.)

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^




Hol is kezdjem ?
Kezdem a mosttal. Az előbb olvasgattam utána :

Tekintetbe véve, hogy a forgatókönyv Cherrie Currie könyve alapján készült, a filmnek pedig Joan Jett volt a producere, gondolom egy viszonylag hiteles film készült.
Most még jobban elszomorodtam. Eddig azt hittem, hogy az írok baszták el ennyire a sztorit, de nem! Akkor miért nem dobták fel valamivel? Mindegy.

Arra gondoltam, hogy azért nem jött be a film, mert nem tudtam velük együtt érezni. Ez hülyeség, tegnap éjjel egy döglöttehénnel is tökéletesen együtt tudtam volna érezni, szóval nem bennem van a hiba.
Van egy csaj, aki Joan Jettnek hívja magát és szeretne egy csajbandát. Én nem azt mondom, hogy a világon egyedül csak Nancy Spungen hord pisztolyos nyakláncot.... De legalább utalhattak volna rá, vagy valami.
 (Lázadás ezerrel, fuckyeah itt még benne voltam. Szerettem.)
Szól az első menedzsernek a környéken aki ezt mind meg is adja neki. Mindenhonnan összehordja a lányokat és YAY. Jettnek van bandája.
Csodás.
A két főszereplő Kristen Stewart és Dakota Fanning.
Nos igen őket valóban megismerjük. De könyörgöm. A bandában még ott volt másik 3 csaj. Te emlékszel a nevükre ? Van egy jelenet amiben Kim a menedzser elhadarja....COME ON. Ők is ott vannak. Ez tök felháborított. Persze, értem én, hogy a két leszbikus kalandja sokkal izgibb.

Egyik pillanatban sörösdobozokkal dobálják őket, a másikban pedig már befutottak és ünneplik őket. MI VAN ?
Én mint néző egy izzadság cseppet sem láttam rajtuk, nem éreztem át, hogy ők igazán zenélni akarnak így a sikernek sem tudtam örülni. A legszebb az, hogy 16évesen alkoholista, kokainista kurvákká válnak.
Ahelyett, hogy nézhetnénk valami koncertjelenetet, Kim idétlen dumáját kell hallgatnunk.

Mint egy jól összepakolt bandában itt is elkezdődik a civakodás, veszekedés. Nem tudom, hogy milyenkarikás ez a film?! De nagy a gyanúm, hogy a twilightfanoknak készítették. Hiszen egyetlen durva, odabaszós jelenetet sem tartalmaz.
Ott lebeg a filmben a leszbikusság is, és nem kezdenek vele SEMMIT. Cherrienek van a papája, aki idővel egyre betegebb lesz. Persze, ő ezt leszarja megy Japánba turnézni.
Legvége.
Joan Jett befut egyetlen számával az I love rock and roll-lal. Itt most én nem leszóltam őt, pusztán tényeket közöltem. Betelefonál a rádióba Cherrie.
Hi. Hi. egy kis arcpirulás sehová nem tehető szünet. ismét Hi.
Lerakja a telefont és mosolyog. Cherrie dolgozik. A drogos alkoholista kurva, jó útra tért van munkája, Joan befutott, elismert lett.




HAPPY END. 


Hol a dráma ? Hol volt a film tetőpontja ? Úristen lemaradtam róla.
Lehet én vagyok túl őrült, vagy nem is tudom, de én minimum azt vártam, hogy pl Cherrie apja meghal. Vaaaaaaaagy az egyik csaj meghal. Vaaagy akármilyen értékvesztés történik. Érezzem már magam kicsit szarul, érezzek már valamit ! De nem.

Szerintem ez egy könnyen feldolgozható, semmilyen film, amit minden tini megért, nem kell rajta agyalni.


Imdb: 6.6
Szerintem: 2.3 

Az egyik legrosszabb film amit valaha láttam. Én is meglepődtem rajta. Azért ilyen magas a pontszámom, mert volt benne Sex Pistols, és szép gitárok valamint Dakota Fanning. Valamint az elején a David Bowie-s jelenet nagyon tetszett :'D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése