Pages - Menu

2012. május 20., vasárnap

Meguntam félni, KOCKACUKOR!

Biztos mindenkinek megvan az az ismerőse aki ha horror filmről van szó, azonnal lázba jön, szemei kikerekednek, és önkívületi állapotba kerül. Imádja őket. Minden véres jelenetet istenít és ahelyett, hogy elmenne az étvágya habzsolja a pattogatottkukoricát.
Aztán van a másik haver aki állandóan fújjol, hányással fenyegetőzik, hisztérikus visításba kezd minden apró ijesztegetésnél és az arcát gondosan a párnába temetve nézi a horrorokat. Szóval utálja őket.
Én valahogy egyik se vagyok. Abszolút hidegen hagy a téma. És, ez így nem mehet tovább. Az én horrorfilmes múltam annyi, hogy láttam a fűrész majdnem összes részét (csak a hetet nem.) és azt IMÁDOM. De csak azt. Más horrort nem igazán láttam még. JAJDE!
Lizzievel megnéztük ZACKY VENGEANCE kedvenc horror filmjét ever. Ami az '1000 halott háza'. Nos ha valaha találkozok Zackyvel az lesz az első kérdésem hozzá, hogy MI A FASZ BAJOD VAN? 
Mindenféle Plurkös jóbarát, Édesanutám és az Internet segítségével összeállítok most egy szép kis listát. Amik tartalmazni fogják a megnézendő horror filmeket....

KEZDŐDÉS. 

Fűrész 1-2-3-4-5-6-7

Rettegés Háza

Kör 1-2

1000 halott háza

Ragyogás


1. Pszicho 

Insidious

2. Madarak

3. Omen

4. Halloween

Rémálom az Elm utcában

5. Hatodik érzék

6. Péntek 13

Bride of Chucky

7. Ideglelés 

8. Silent Hill

Viasztestek

9. Sikoly

10. The Orphanage

11. Végső állomás(ok)

Texasi láncfűrészes 

Az eddig megnézett filmek közül csak a fűrésztől féltem egy nagyon kicsit. Alig várom a többit. Ha valami hatalmas hibát vétettem és kihagytam még valami hatttalmas filmet a listámból, akkor kiabálj rám.

2 megjegyzés:

  1. Kevés szarabb film van az Idegelénél.
    Az Aki bújt, aki nem 1-2 szerintem tetszene.

    VálaszTörlés
  2. Idegleles nagyon ut sztem :'D

    VálaszTörlés