Pages - Menu

2012. május 8., kedd

Pletyus tenyere.

Miután lelkesen beszámoltam arról, hogy loptam egy jóslós-álmos-könyvet, és leírtam szépen a saját tenyerem alkotta történetemet írt drága Pletyus, hogy kíváncsi lenne a saját sorsára. Na ez volt április 19. Most meg május 7. van. Nem siettem el a dolgot belátom. Szóóóval mielőtt belekezdenék a hatalmas megaszondásba, leszögezem, hogy én nem nagyon hiszek ebben, egy könyvből szedem az egészet és ha valaki vérkomolyan veszi... Nos az meg is érdemli.


Amikor először megláttam a tenyered már akkor elkezdtem magamban röhögni mivel teljesen más volt mint az enyém. Míg nálam összevissza köszálódott hajszál vékonyságú vonalak cikáznak, nálad erős és határzott kezedbe vésett utak vannak.


Azt mondják, hogy a legfontosabb az életvonal, szóval kezdem azzal: 
Mivel inkább a tenyered közepe felé hajlik és nem teljesen félkör alakú így kábé 60 éves korodban fogsz meghalni. (Azért az elég sok) Ezt íígy szépen leírta a könyv, ha félkör alakú lenne tovább élnél, ha megszakadna akkor meg hirtelen halnál meg. De na aggódj, párnák között fog érni a kaszás. Vagy épp a metrón. 


Sorsvonalad nehézséges életet mutat, tele lesz akadályokkal, az öröm alig fog tartani pár pillanatig míg az aggodalmak egy életen át elfognak kísérni. (hát ez kurvaszarulhangzik.) Csendes hétköznapi életet fogsz élni, és tuti lesz gyereked.


A szívvonal: Olyan mintha a tied el sem akarna kezdődni, mintha későn érne csak el téged a szerelem lágy szele. Aztán lesznek majd páran, egész sokan is hirtelen, mert jó néhány kis mellékszál bolyong a fővonalad körül. Aztán nagyon megerősödik ami arra utal, hogy megtaláltál valakit. Talán a nagy ő-t. Viszont, hogy ő nemfog kitartani melletted a halálodig, az tuti biztos, mert az erős vonal egyszer csak megszakad. Szóval vagy elváltok, vagy meghal vagy lelép de, hogy nem ő fog a halálos ágyad mellett állni az is tuti biztos. Vagy nem ő fog a metrón melletted ülni....


Fejvonal: A legkomolyabb vonal a tenyéren... Vannak akiknek egészen a csuklójáig ér, ám neked megsem közelíti azt. Ez azt jelenti, hogy nem vagy babonás, nem lehet téged könnyen becsapni, amolyan 'hiszem ha látom' emberke vagy. Bátor  vagy és hiszel abban, hogy aminek nekikezdesz az sikerülni fog. Oh és az emlékezőtehetséged is jó. Figyelsz az apró részletekre.


Napvonal és a Májvonal nem látható a kezeden, nálam is csak nehezen vehető ki ami azt jelenti, hogy gyengék vagyunk és kevés az önakaratunk. Ami bullshit mert neeeeeeeeeeem.


Továbbá van még pár vonalkád amiből arra lehet következtetni, hogy igazán csak idősebb korodban leszel boldog.

Tadaaaaamm. Remélem tetszett, ha nem is csupa jó dolgot írtam. Ha meg valamit el is találtam, ill a könyv akkor meg FUCK YEAAAAAAAAH. 

1 megjegyzés:

  1. Hát ez kurva bíztató. Ahogy magamat ismerem valószínűleg vagy bőrrákos leszek, vagy rámesik egy meteor. Sok az igazság és sok a kurva nagy hülyeség is. De nem is tündérmesére számítottam szóval mindegy. Naagyon köszönöm h megcsináltad:):)

    VálaszTörlés