Pages - Menu

2011. május 27., péntek

let the musiic plaaaay. (8)

Sem Lizzie sem Hoocy nem írt új blogbejegyzést.
Hát mi ez a rendszerrr ?:'D
Öhm  nagyjából semmi sem történt ma.
Megnéztük a tavalyi osztálykiránduláson készült képeket.
Ennek hatására ma Du elhatároztam, h életemben először lebarnulok.
NAPOZTAM. én....O_o
Meghallgattam a waking the fallent kétszer xD
Közben próbáltam olvasni az A.C. - Nyílt kártyákkalt....Dehát. egyértelműen nem nyerte el a tetszésemet, pedig már túl  vagyok 100oldalon.
Ilyenkor azért már be szoktak indulni a dolgok.....segáz. türelmes vagyok :D
Na szóval mint tegnap említettem próbálkoztam csinálni valami dolgot.
 (hű dologról jut eszembe, írtam egy kis fiksünt )
A születésnapomra kaptam egy ilyen meghatározhatatlan izét amit ha szépen formára csinálunk, befestünk véletlenül beleejtünk a körömlakklemosóba, majd rájövünk, h így sokkal szebb lesz a Syne...nos akkor ez lesz belőle.
Életeben nem nyertem semmi mást a tapasztalaton kívül.
Holnap rohanni fogok a boltba és beváltom :'D a gáz csak az, h nem szeretem a sportszeletet.
Túl csoki íze van.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése