Pages - Menu

2011. május 1., vasárnap

Sorozatoltam.

Pick your five favorite TV shows (in no particular order) and answer the following questions about them. Don’t cheat!
1. Skins.
2: The Vampire Diaries
3: True Blood
4: Jackass, ér?:D
5: Ez is skins :D
Who’s your favourite character in 2?
Damon Salvatore - Ian Somerhalder
Who’s your least favourite character in 1?
Hümm. Az első két generációból mindenkit szeretek. Szóval a 3.ból 'Mattie'
What’s your favourite episode of 4?
Az első :D Egyetlen és utánozhatatlan.
What’s your favourite season of 5?
A 2-3. Cook-ék sokkal jobban megmozgattak :D
How long have you watched 1?
A harmadik évadtól vagyok rendszeres néző. Függő.
How did you become interested in 3?
AXN véletlenül...kapcsolgattam. Azt a részt láttam először, amikor Jason befüvezve fetreng az akkori szerelmével. Nos akkor éreztem, hogy ez nekem való.
Who’s your favourite actor in 4?
Johnny Knoxville :D Az egyik kedvenc filmembe is ő játszik...Daltry Calhoun. 
Which show do you prefer? 1, 2, or 5?
1 - 5. :D Minden sorozat felett győzedelmeskedik a skins.
Which show have you seen more episodes of: 1 or 3?
Umm. Skins. Mindig hozzánézem a makingofokat meg amúgy is sokkal többet lesem őket :P
If you could be anyone from 4, who would you be?
Christ ! Én vagyok a néző és az is szeretnék maradni :D 
How would you kill off your favourite character in 1?
Hát má megvan ő halva amúgy is. :D Halálra lőnénk magunkat. Fuck it for Chris.
Give a random quote from 1.

Chris:  So I told him he was a pitty boss and a pastard, and he could pucking shove his pucked polo up his packside! Stupid prick!
Josie: I think one slipped through there Chris...
Chris: Stupid punt.


Pair two characters in 1 that would make an unlikely, but strangely okay couple.
Chris és Én :D Nemám.
Cook és Naomi. Mert semennyiesély sem volt rá.
Has 5 inspired you in any way?
A harmadik évad után olyan akartam lenni mint Effy. Vagy én nem is tudom. Hű?! Aztán a negyedik évadba megbolondul. Nem inkább mégsem leszek Effy. :D
Overall, which show has a better cast? 3 or 5?
Imádlak Hoyt, de azé Chris, Cook, Cassie és Effy. most tök raknék ide egy béna szívet. Jhaj na rakok. <3
Which has better theme music, 2 or 4?
A tvdben volt Britney ha jól emlékszem :D Yaaaay.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése