Pages - Menu

2011. május 25., szerda

Szerintem ma csak simán nem kellett volna felkelnem.

Kompetencica volt. Haláálra untam magam.
45 - 45 perc volt a matekra. én 7-7 perc alatt végeztem mindakettővel.
Az a feladat ami több mint 3 mondatból állt, ótómata átugrottam. Ahol megpillantottam a "legyen nyomon követhető a számolásod" ótómata lapoztam. Érdekel is engem mi lesz a hön szeretett iskolám átlaga. Leszarom, SŐT direkt lerontom. Utálok ide járni.
A szövegértést sztem 107%osra csináltam. höhöhö. az érdekelt. :'D)Ja igen azt mondtam már, hogy reggel hatkor érkezett egy smsem? Ami reeeeendkívül felbaszott. AAAHGR o_O éééén úúúgy utálom. Köcsög fhanciaa. Nem is az. Még ha az lenne...DE NEM.
Túl hamar hazaértem. Eddig mindig kevésnek találtam az időt amit otthon töltök. Nos a mai nap az totál káosz volt. Sok időm volt gondolkodni, és ALKOTNI. Mindent elcseszteeem xD a szép szobám most katasztrófa. Az ééén szép szobám. A falam elbasztam a festékkel :'D Awh Lizzie ha láttad volna Oo Látnád most O_O
Nem baj majd helyre hozom...Pedig még a szexi festősingemet is felvettem. grr.


oké most elvesztettem az előbbi haragomat a világgal szemben mert bejött anyám és vagy félóráig társalogtunk a tetoválásokról. AGAIN. öhm szóval. FUCKIT. xDD már nem jut eszembe semmi xDDD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése