Pages - Menu

2011. május 1., vasárnap

Május első bejegyzése.

Ma úgy keltem, hogy A7XA7XA7XA7X.
Fura volt.
Ugye. khm tegnap megnéztem azt a bizonyos 'Matt elérzékenyül' dolgot. Umm Ez hatással volt az álmomra és hű. Fura volt, de tényleg. Nem értettem. Na mindegy. Gondolkoztam a fiksünön....Nem tudom, hogy lehetne összecsinálni Casst Revvel. Illetve, annyira egyszerűen meglehetni csinálni, hogy lehet, hogy már nem is akarom. Persze ez csak pillanatnyi elmezavar. Damn. Majd jössz Lizzie és mindent helyre raksz.
Ja igen Lizzie. Lehet, hogy nem minden úgy fog alakulni ahogyan mi azt elterveztük. Hümm.Shitshitshit.
Ugyanis ma fel kellett hívnom imádott nagymamám, anyáknapja alkalmaból /amit ősyntén szólva nem értek./ Szóval a nagyi meg bejelentette, hogy Ő lejön a szülinapomra. énmeg : hűűűűűűűűdááájó .
A KURVAÉLETBE MÁR O_O Vagy 5 éve idesedugta a képét az irigy sóher geci.
Reméljük nem zavar be, és nem előtte való hétvégén jön mert akkor mindenkit kigyilkolok.
Lizziekém, komolyan mondom hiányzol :'D
Ugye már mondtam, hogy láttam egy Zekit. A következő történt.
Jött a kocsi én bámultam,
- VOLT PAMACSAJA !
- UGYANOLYAN HAJA VT MINT NEKI MOST !
- VOLT SZÁJPCJE !
- ÉS MÉG A SZEME IS OLYAN NAGY VOLT :'D
Én meg disztorj. Megálltam az utcán és FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAK.
ZEKIIIZEKIIIIIIIIIIIZEKIIIIIIIIIIIZEKIIIIIIII.
Ott vt mellettem a 'hazafelémenőtársamvalamintkrisztián' és bámultak.
"waaaaa egy zeki volt értitek ? úúgy nézett ki mint zekivendzsönsz"
"ühü" <- ezt mondták és Synte hallottam a gondolataikat. "jézusom, de gáz ez a csaj"
nem mintha érdekelne, hogy mit szólnak.
Aztán rájuk kiabáltam, hogy örüljenek velem, kipasszíroztak magukból egy "jééézekiiéljent" és mentünk tovább.
-.-
shit.

én ezt ma láttam háromszor.
1. reakc : Oh Jimbo! Már megint ki ez a szerencsétlen pöcs? Ah mi lett ebből a világból.
2. reakc : Ahh. Mégegyszer nem bírom ki...vagy ....jé ez ...áh NEM.
3. reakc : FUCKIT. Ez rohadt jóóóó :'D yaaaaaaaay.


Hétfő-kedd-szerda.
Elvileg azért van ez a 3 szabadnap, hogy tudjak tanulni a törire.
Az irodalomra tanultam, mert szerettem, és elbujdostam volna, ha nem perfektül vizsgáztam volna.
volnavolna:D
Nos, töri ? Rááldozom a hétfőt a 16 tételre. Ahogy esik úgy puffan majd. Úgysem bukok és nem izgat. Ennyit erről.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése