Pages - Menu

2011. május 10., kedd

Will you stay away foREVer


Nem bírom elfelejteni Syn arcát.
Egyszerűen csak itt van előttem ahogyan a nagy Synyster Gates bámul lefelé és ....
FÁJ. 
Kicsi a7xek, nagyobb a7xek majd még nagyobbak.
Én elhittem, hogy ők azok.
Végig mosolyogtam rajtuk, és örültem a fiatalságuknak.
Idegesen és feszültem vártam, hogy mikor jön végre Jimmy. És akkor.
A keserves Syn szóló és Johnny szomorú arca után bevillant The Rev. Eddig bírtam, kész végem volt. Mosolyogtam hiszen, ő az őrült Rev aki mindenkit megtud nevettetni....Oh, azok a pillanatok. Zacky...olyan szép.   
Matt felfelé néz éneklés közben.
Lopva pillantottam fel én is.. Jimmy miért ? Itt hagytad őket ! Minket ! A kis a7x családod.
Nos azt hiszem a végére értem. Nem, igazából nem. Ez csak töredéke annak amit valójában érzek. Csak ismételni tudom magam : Soha nem gondoltam volna, hogy valaki akit nem is ismertem ennyire tud hiányozni.
Már semmi sem lesz ugyanaz.

,, Sleep tight, I'm not afraid !The ones that we love are here with me.Lay away a place for me'Cause as soon as I'm done, I'll be on my wayTo live eternally. ,,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése