Pages - Menu

2012. július 16., hétfő

Dirty road to fame.





NA MOST AKKOR ÍROK.

Kiolvastam a Fantomot. Ami jó volt. Aztán elolvastam a Magasabbra a tetőt ácsokat ami kevésbé volt jó. Most meg olvasom az 1984-et amire azt mondják nagyon jó, szóval elég nagy elvárással falom a betűket.
Ezekről majd mind fogok írni külön. Vagy nem.
Amióta megtudtam, hogy Hoocy vonzódik a Babyshambleshöz, (pontosabban csak popperkedik de nembaj szeretjük így is.) újra elővettem őket és kábé úgy egy hete mást sem hallgatok. Hatalmas nosztalgia ez ám nekem. Itt van a szemem előtt a hetedikes Süti aki minden füzetére ráfirkantja, hogy FUCK FOREVER, meg What Katie Did (btw nem is Babyszám hanem Libertines, segáz.), meg pájpdáún. Szóval olyan kis jóérzés Doherty hangjára ringani magam unos untalan.
A rukkolaponthu egy nagyon jó dolog csak én túl hipszter vagyok hozzá mivel nincs fészbukom.

ValóSynŰŰleg nem lesz se Balaton se SZIN. Kár, még Hoocy nem tud róla. Üdv Hoocy !
És mindez a PÉNZ MIATT. Mert ezen a szarfoshányadék  helyen ahol én lakok nincs lehetőség dolgozni. Vicces, mi ? Én sem gondoltam volna, mi több májusban biztos voltam benne, hogy tele lesz a zsebem pénzzel mostanra. Node, nem minden úgy sikerül ahogyan azt az ember jó előre eltervezi.

Umm, igen azt hiszem a végére értem a hatalmas mondanivalómnak. Amúgy nem történik itthon semmi, nem unatkozom, hohó szósincs róla most posztereztem újra a falamat. Nyugodalom van és az aputám nem megy németországba=pénztelenség. Yay!

Egy rendkívüli utóiratot hagyok itt. Pont itt.
Kedves Pletyus. What the fuck ?

1 megjegyzés: