Pages - Menu

2012. július 24., kedd

Fuck 'em.




Telnek a napok, Lizziekém boldog szülinapot. 
Ma vettem kék ruhafestéket, és azon tanakodom, hogy a 'Holden Caulfield thinks you are a phony' nevezetű fehér pólómat bebatikoljam-é ?! Bármilyen reagálás jólesne. Tanácstalan vagyok. Igazából nem szeretem a fehér színt, meg nem is áll jól mert én is elég fehér vagyok. * most te bólogatsz * A fehér egy unalmas szín. Oké ezt megbeszéltük, köszönöm.
Akartam ma venni egy 900forintos tornacipőt is, és roppant megörültem amikor megláttam az óriási tornacipő kupacot a boltban, de amint közelebb értem tudomásul kellett vennem, hogy csak 42 felettes cipők vannak és már nem volt kedvem tovább menni, szóval holnap megin benézek a hatalmas városomba cipőőér'. 
DE HOSSZÚ MONDAT VOLT. Tartsunk egy kis szünetet. 





Amióta elment az áram és meg kellett tapasztalnom, hogy milyen a gyertyafénynél való olvasás nem vagyok hajlandó másképp csinálni. Hangulatos. Írnom kell a Franny és Zooey valamint a Magasabbra a tetőt ácsokról. Annyira kell írnom róluk, mert még friss még itt van minden a fejemben. Igen már vagy két hete ígérgetem magamnak. Nem mintha bárkit érdekelne a véleményem ezekről a könyvekről, de én hatalmas késztetést érzek ám nyilatkozni róluk. Meg poén lesz visszanézni 23 évesen.

Az aputám fogadott Alonsora. Soha nem nézte eddig a forma egyet. Sohadesoha. De most felrohant a szobámba, hogy közölje velem, hogy KEZDŐŐŐŐŐDIK GYERE ! Miközben még volt félóra a futam kezdetéig, és én ezt pontosan tudtam úgy állítottam be a telefonomat ébresztőre... Ja, igen engem nem érdekel amit ott előtte összehordanak. Na de nem nagyon bántott ez engem, levágtattam a Bam Margerás (menővagyok.) pizsamámban a nappaliba és nem mozdultam el az aputám mellől két és fél órán keresztül. Nem beszélgettünk közben, néha (EGYFOLYTÁBAN) káromkodtam egyet akkor ő felröhögött és ennyi volt. Imádtam.

Amit kerestem pénzt azt máris elvették. Nem tudom mi lesz a nyár további részében. Tetszik ez ahogy most vagyok. Egésznap döglök pihenek, olvasgatok, festek, állatkázok meg ilyenek. Még azért jó lenne egyszer elmenni Lizziehez legalább.

Mostanában nem vagyok hajlandó Quimbyn, Babyshambles-ön és Libertines-en kívül mást hallgatni. De jól van ez így. Formálódok. Már közel sem vagyok az a hárdkór 13 éves metál gyermek - aki sosem voltam amúgy csak rám lett húzva - most az ilyen lecsúszott félig halott vagy teljesen halott embereket istenítem. Fuck Yeah.

Megnéztem a Romeo is bleeding című filmet. Amire vártam úgy egy hetet. Igen. Megérte várni nekem nagyon tetszett. MICSODA ÉLMÉNYBESZÁMOLÁS. Igazából írhatnék erről is szépen bővebben. de nem nagyon látom értelmét. Igen kicsit kedv-vesztett vagyok jól látod. Kedvesztett. figyelem ez egy új szó. Néhány év múlva nem fogja alápirosozni ez az izé.

Már össze vannak válogatva azok a könyvek amiket fájó szív nélkül feldobnék rukkolára. Már csak a fészbuk választ el attól, hogy beteljesedjen a szerelem.  

Nem szokásom ide bejutubozni de most szükségét érzem mert nagyon bele vagyok habarodva egy dalba. Ésésésés ahogy, mondja, hogy FUCK 'EM. hát. jaj. okcső.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése