Pages - Menu

2011. március 20., vasárnap

Avenged Sevenfold - Waking the Fallen

Waking the fallen
Hmm, amikor még picik voltak csináltak introt :D Én szeretem az introkat, mert ha jók akkor tökéletesen izgalomba hoznak :D


Unholy Confessions
I'LL TRYYY !!!!
LBC :D Wááh. Itt még Zacky volt a fő gitáros és nem Syn. Mekkora furcsa, hogy megváltozott ez a felállás.(de még, hooogy xD) Lehet, ha még mindig Zack lenne a szólós akkor lefogyna, és ő is ilyen szép szexi vékony lenne mint Syn xD The oooonne whooo wont care at alll *.* Jaj annyira LBC :D


Chapter Four
Ezt jobban szeretem mint az Unholyt.
Tele van dühvel, erőszakkal, és ezazzz Matt támadj meg egy sötét utcán *.*



Remenissions
Aww ezt Lizzie lefordította, szóval még értem is :D Epicfail xDD A szívem összeszorul amikor jön a ref..Olyan mintha az égig emelne aztán visszacsapna a földre, amikor Matt újra ordítani kezd. Amikor felfedeztem e remek dalt, addig tekergettem vissza a refrészt ameddig meg nem tanultam tökéletesre. A tesóm még kisebb volt és aranyosabb ám ez valahogyan nem látszott akkor amikor rám törte az ajtót és túlkiabálva a zenét nekem szegezte a kérdést: "NEM UNOD MÉÉG?"


Desecrate Through Reverance
Naaa ez a sikítós szám és nem a Scream :D Én ilyen állapotban el sem tudom képzelni Mattet..Vagy inkább nem merem. Viszont a ref kurvaszexi *.* Egy gond van: kevés :D Azt hiszem ha van pokol, akkor ott a kis kávézóban ezt a számot nyomatják óóllnájtlong.


Eternal Rest
Oh yeah a sikítás folytatódik -.- ShutthefuckupMattie :D
A gitárt imádom  benne, olyan kihívó és szexi :D Igen Zacky akarlak !  xD
Nem tudom hol hallottam én ezt élőben, de kristálytisztán hallom ahogyan Rev ordítja, hogy "WHAAATCING MEE" olyan "LEETT IT BUUURN"ösen robban a hangja.


Second Heartbeat
Na ez Lizzienek sosenem lesz a kedvence. LBC : Zöld fényben Syn :D
Imádom ezt a számot, az LBCs változatot is meg az eredetit is. Annyira szeretem ezt a számot, hogy nem tudok róla véleményt mondani :'D monDanny.


Radiant Eclipse
Valamikor réges régen egy a7x konfban beszélgettek erről a számról...Én: van ilyen szám? Persze nem  kötöttem az orrukra tudatlanságom, inkább csak nagyokat hallgattam. Azóta sem nőtt túlságosan szívemhez ez a szám...Én téényleg csak Matttől tűröm el az ordítást...De néha még tőle is sok :'D


I won't see you tonight  I.
Amikor pici voltam nem bírtam kivárni a másfél percet (ugyanis ekkor lép be Matt) és mindig eltekertem róla. Ezt tök normálisnak hittem, hallgattam a II.-t és örültem magamnak. Aztán jött 2009 dec. 28, és készült egy emlékvideó...Én azóta csak bőgni tudok ezen a számon ....Annyi fájdalom, keserűség és szomorúság van benne....Aztán jön a 6. perc és a dal haldoklik, a szívverésem lassul...majd Rev belép az isteni játékával és a dal a hetedik percben feltámad.


I won't see you tonigh II.
Hát igen, ezt nagyon szeretem :D Annak ellenére, hogy kire emlékeztet.


Clairvoyant DiseaseEz is amolyan szívbe markolós.
MATT SUTTOG BENNE.
Aww egyszer az egyiik fülembe aztán hopp hirtelen a másikba...


And all things will end
Amikor utazom (huzamosabb ideig) akkor mindig ezt hallgatom. Úgy minimum 20percen át :D Ez nem nehéz mivel van 7 perces a szám. Én nem tudom miért, de ha az ótó lötyög, a táj szalad, az ülés kényelmetlen akkor ez van. Aztán ha abba gondolok bele, hogy ez az album befejező száma akkor OMFG :D Én mindig eljátszom a végén, hogy meghalok :'D Először Matt marad abba, majd Syn, és már csak Rev dobog..Aztán egyre lassabban tompábban és VÉGE.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése