Pages - Menu

2011. március 30., szerda

minden happy.

Jéézus volt szülői ez most nagyon IKSZDÉ.
Ah Lizzie sajnálom, hogy lekéstelek..
Umm beszéljek most olyanról amiről eddig még nem?:D
Azt hiszem már jól vagyok, most mondhatom azt, hogy jaa rendben vannak a dolgok.
Külön menő étrendem van. Reggelizek baszkiiii :'D
Igazán nagyon tényleg, picsadolog itt a súlyokkal dobálózni, de híztam 5kgot...Így vagyok 52.
És ez orvosilag most jó, de én meg olyan rosszul érzem így magam XD Ahh fuckitforchris.
Csak ezek az állandó vizsgálgatások nem kellenének...=/
Hmm, azért, hogy "megszeressek enni" elkezdtek velem süttetni. Tehát, úgy gondolják az okosak, hogy ha én készítem el akkor nagyobb kedvel eszem meg ...Umm. Jó ez tényleg így van, tényleg okosak, hogy vmi jót is mondjak :D Nyílván nem akkora áttörés, mint amikor Cassie beleharap a hambiba de mostmá én is harapok nagyokat. Remélem így marad...
Yay ?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése