Pages - Menu

2011. március 13., vasárnap

szmóóók on ö vóóótör.


Ki sütött a nap. Hoocy leoltott, de jóól tette mert Joohnny Christ kimentem :'D A kurvamenő kutyáimhoz. Mert ugye ketten vannak.
127 hours.
Röviden : Imádnivaló férfiember.Grand Canyon.UPSZ.Wáááámeghalt.Júúújmégseezazzz.Jaj mindjárt sírok. NEM HALHATSZ MEG TEEEEE ! NEKED BERGER AZ APÁD ! 127óra.és YAY.
De ha hosszan kellene mesélnem, talán nem is tudnám megtenni. Annyi érzelem van ebbe a filmbe...Én waaa köszönöm Hoocy *.* HŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰ
A lényeg az, hogy egy Aaron egy kibaszott HŐS. szépen nagybetűvel.




S k i n s. 5évad 7.rész Grace.
Nem szeretem Livet.
Frankiet sem szeretem.
Gracie tök szép lenne a hosszú hajával...
Nick. Nem volt benne NICK. grr :D 5mpig láttam sört innni *.* Yeah.
Matty. Hát eddig  sem fogott meg..
Mini, nekem nincs vele bajom :D
És Riiich. Háááát. Nem gondoltam volna, hogy megkéri a kezét ^^
Én most itt mondanék valamit, de mivel a kövi rész lesz az utolsó így nem teszem.
Várom a sokkot, a meglepetést. Remélem meghal valaki :D


Belekezdtem valami új valamibe :D Mi célból? Önmagam szeretném szórakoztatni.
Aztán, hogy mi ez? Nem mondom meg :'D Vagy bejön, vagy nem ^^

1 megjegyzés:

  1. yaaay neked még a "kevésbé menő" kutyád is annyira menőőő :D szép a picőd :D upsz. jaaa és FUUUUUUUU dejó háttered vaaan

    VálaszTörlés