Pages - Menu

2011. március 19., szombat

Dear...nem Jimbo, nem God, hanem Lizzie fuckin Gates !

Igen Lizzie, úgy döntöttem, hogy beilleszkedem :D A franc gondolta, hogy ezek fészbukfüggők :'DDD
Hiányzol, és fura mert úgy érzem, hogy viszonthiányzás egyáltalán nincs meg.
Tegnap kéccer szóltál hozzám akkor is basztattál. Persze te így mutatod ki a szereteted...Oh Yeah.
Annyira beszámolnék pedig a fiction visszajelzésekről. Arról, hogy a múltkor úgy elmentem Sünmellett, hogy észresem vettem, aztán rámköszönt és mizuhogyvagy? aztán tovább mentem és nem éreztem SEMMIT. Meglepődtem magamon :'D Aztán meg itt van ezek a barmok akikkel nagyon jól kijövök és mekkora poénjaik vannak. És képzeld el,...nem is inkább találd ki, hogy ki lesz a másik tanár aki jön velünk kirándúúúni? Naki? Jimbofan! Találtsüllyedt. Igen én ezt is elakarom mesélni neked. Meg azt is, hogy Ggnél (enyémnél) picit megártott az a HP. És jézusom! Tudtad, hogy a suliba lehet kakaót venni ?:D És azt, hogy az uszodás portássalpasival közös szívószálunk volt? Akkora féltékenységi jelenetet rendeztek miattam, hogy még én is megijedtem. Miattam ugrott Pocokra Pocokka barátnője. Aztán másnap bejelöltfészen és lájkolt engem xD Beszabehu. És képzeld bevédtek! Ők négyen mind megvédtek engem :D Annyira jól esett.....Ma föci óra volt, és a kedves tanárnő annyira megihletett, hogy nekem muszáj volt fiksünt írnom. Így hát van most egy részt, amit majd berakunk valahová :D Szerintem Mika egy szexistencukorbogyóember. Ő lesz a legjobb barátnőm ha határozatlan időn belül nem jelentkezel. Van egy kis gyökér oszttársam, azzal szórakoztunk, hogy írtunk neki angol mondatokat, hogy fordítsa le magyarra.
"Seize the day or die regretting the time you lost."
"a mai napon, biztos időpontban megnézem a lostot"
"Gave me your hand but realize i just wanna say goodbye"
"fogd meg a kezem de reagálj, hogy csak lazulok viszlát!"
És most megnézem az évadzáró skinst, remélem kurvaHŰlesz.
És képzeld végre Synuszozunk......

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése