Pages - Menu

2011. március 16., szerda

say love...say loveee

most nincs időm kifejteni a dolgokat, ideírom a főeseményeket este meg mesélek.
- Szesz olvassa a fictiont :'D
- kisérettségi FAAAAAAAAAAAAAIIIIIIIILLLLLL.
- rózsafűzér vásárlás.
- teszkó HMCS.
- fuckyeeeaaaah kurvaboldog vagyok :'D


Szóóóval.
Szesz olvas fictiont. Fav: Matt.
Újcsaj is. Fav: Brian.
A vélemények nagyon aranyos, érdekes és zavarba ejtő :'D


"BUT BABY DONT CRYYYYYYY"


Aszonták holnap lesz a kis érettségi. De ma volt. Volt aki sírt, hisztizett, haza akart szökni, a füzetet gyűrte, maminak telefonált. Nos én hátradőltem, nevettem és játszottam a fűrészporral. Ja meg találkoztam a karbantartó bácsival :D


Voltam egyház boltba rózsafüzért venni, Sedókával, aki egyénként életem szerelme, és a szőkehercegfehérlovon sztereotípia megtestesítője.




A teszkót kihagyom, már nincs bennem az "érzés" . :'D


Ma jön velem szembe IZÉ így...néz néz...
" Amikor rád nézek mindig egy beszívott hippi jut rólad eszembe "
:D


A karbantartóbácsi a megadeth gitárosáához hasonlított :']


B&H barátkoznának de én nem kérek belőlük.. paff :D BH BRIAN HANER hahaaaaaaa.


Júúúúúúúúúúj megnéztem tegnap a bizonyítás című filmet.
Jó volt. nem HŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰ. de jó volt:D


Meg van az oka annak, hogy miért nem írtam eddig blogot...
MIKAAAAAAAAAAACSUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU *____________________*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése