Pages - Menu

2011. március 6., vasárnap

szááállj száááállj fel magasra ^^^

Tadaaaaaa :D
Én ...szerintem.A skins eddigi összesszereplője közül Alot sajnálom a legjobban.
Lehet, hogy csak pillanatnyi elmezavar, de na :D
Imádom, ahogyan Nick vigyorog, és most van az, hogy beleszerettem Richbe :'D
error.


Megakarom váltani a világot :'D Teleakarom tetováltatni a mindenem.
Azonnal akarok industrialt. Zúzni akarok a7xre. DÁ LÁGELÁBB BANGBANGRE.
Úgy akarok élni, mint Cassie VengeanceShadows akárkicsoda.
Mostderögtön hujúj Jacket akarok. Egy tűt a karomba zúzni Franciába és Jimbozni.
Lizyster fuckin' Gates gyereidedemoströgtön :'D


A fejemben elkezdtem összerakni a top7 legjobb klipet :'D
Hát én nagyon unatkozom igen. Ezért is van időm ennyire GRRR FAKKJE :'D
mennyünkzúzni *.* az éjszakába :D


Billy Talent ? Devil in a midnight mess? megvan?
Whisper, whisper, don't make a sound
your bed is made it's in the ground

Egéééésznap ezt suttogom :'D Sikítanám is dehát na.




T U M B L R.
Hohóóó.  Mekkorajódologez. És and again and again rájövök :'D


Simple Plan. When i'm gone.
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.Most ez van. aaaaaaaaaaaaaaaaaa :'DD


FallOutBoy. Anyámmal beraktuk a cdt és FuckYeaaaaaaaah :'D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése