Pages - Menu

2012. január 13., péntek

Második rész. Synyster Gates.

A kép nincs kapcsolatban a szöveggel, csak azért rakom be, hogy normálisan tudjátok olvasni a szöveget és ne lógjon bele a szexuális dizájnba xDD




Pengettem, mint egy őrült. Ugyanis ebben vagyok a legjobb. Na nem mintha másban nem lennék kibaszottul jó. De azért a gitározás talán mindenek felett áll. Shads őrjöngve üvöltött én pedig teljesen átadtam magam a szólómnak. De sajnos nem mindenki olyan tökéletes, mint én...
-Vengeance! Mi lenne ha nem basznád el a legegyszerűbb ritmusgitár részeket is, amíg én szólózni próbálok?! - Jimmy felnevetett a dobok mögött. Utánam talán ő a második legtehetségesebb ember a Földön.
-Hosszú volt az éjszakám... Nem tudok koncentrálni.
-Nem hiszem el, tesó. Már megint kit húztál meg?
-Nessie-t. Lena buliján találkoztam vele. Aznap este még nem volt meg, de tegnap... Mihelyst Lena lelépett, mentem hozzá.
-Mi lenne ha nem itt pofáznátok ki a szexuális életeteket? Én mondjuk zenélni jöttem...
-Pofa be Johnny, csak irigykedsz! - Zack pimaszul vigyorgott rá, és az a nagy helyzet, hogy nem lőtt mellé.
-Igaza van! A próbára koncentráljatok inkább!
-Igenis Főnök! - tisztelegtem egyet Matt felé, majd Rev beszámolt, és mi tovább zúztunk.

                                       *

Hazaérve az első utam a hűtőhöz vezetett. Kivettem egy üveg Heinekent és ledobtam magam a TV elé. Mindenhol ugyanaz a szar reklám ment. Átkapcsoltam az MTV-re de ott meg Madonna kornyikált... Komolyan nem tudom, hogy mi történt a mai zenével. Régen egy ilyen nyivákolós picsát a világ együttes erővel lökött volna le egy szikláról. Ma meg ehhez képest ünnepelt sztár. Hova jutottunk...
Megközelítőleg fél óra folyamatos kapcsolgatás után beállított apám. Megkérdezte hogy van a banda, és hogy minden rendben van-e a kezemmel. Apám megrögzött maximalista. Nem sok minden érdekelte a zenén kívül. Persze mindenki teljesen oda volt érte... Brian így, Brian úgy... Azt nem láthatta senki sem, hogy a pénzszerzésen kívül semmi sem érdekelte.
Nem sokáig bírtam vele egy légtérben. Este volt már, 8 körül. Felhívtam inkább Jimmy-t hogy zúzzunk valamerre.
-Oooké, hívom Zackyt iiiiiis.
-Felőlem... - kinyomtam és megindultam a Purple Haze felé. Minden este itt vertük a rezet. Gyalog mentem inkább: úgy éreztem elég alkohol fog ma bennem kikötni ahhoz, hogy a vezetést hazafelé hanyagoljam. Nem voltak még ott a srácok mikor megérkeztem. Beültem a sarokba, ahova mindig szoktunk és rendeltem egy whiskey-kólát. Szétnéztem amíg egyedül voltam. Elég ismert hely ez, rengeteg picsa megfordul erre. Ezért is szerettem. Ha szexelni akartam, mindig megtaláltam hozzá az alanyt itt.
Természetesen mióta beléptem minden nő engem bámult... De hát tagadhatatlanul lehengerlően szexi vagyok. Tökéletesen szétzilált haj, enyhe smink a szem körül, kemény, metálos ruha. Tényleg bárkit megkaphattam volna. A nőkre visszatérve... A nagy részük vagy túl fiatal volt vagy túl öreg. Ez az egy baj ezzel a hellyel. Beengedik a buta 14 éves libákat is. Ha csak véletlenül is rájuk néztem, egyből vihogott az összes. Mert hát falkákba verődve jártak. Komolyan a gyomrom felfordul a mai fiataloktól. Meg mindentől amit a mai fiatalok csinálnak... A zenéjük, a kinézetük, a butaságuk... Aztán megakadt a szemem egy csajon. Szőke volt, valami citromsárga koktélt nyalogatott. Odabiccentettem, mire ő rácsücsörített a pohárja szélére. Tipikus. Öt percembe telne felvinni magamhoz és...
-Hey Gates. Nekünk nem kértél ki sört?
-Hagyd Jim. El volt foglalva magával, mint mindig.
-Nagyon örülök Zack, hogy te is itt vagy. Mizu Nessie-vel?
-Inkább elmegyek sörért... – lelépett és együtt maradtam Jimmyvel, aki enyhén illuminált állapotban volt már most. Pedig ma még nem láttam inni...
-Azon gondolkodtam kedves Brian, - igen. Teljesen részeg volt. Csak akkor hívott Briannek ha be volt rúgva, vagy kérni akart valamit. Vagy mindkettő. – hogy mi lenne ha te meg én együtt alapítanánk egy bandát?
-Jimmy. Már alapítottunk kettőt is.
-Ja téééényleg. És mondd csak. Sikeresek voltunk?
-Még annál is jobba...
-Hoztam neked is sört, Gates. Jimmy te kurvára nem kapsz ma több piát.
-De miéééééért? Én megérdemlem! Synyster most mondta, hogy már volt két sikeres bandám! Őstehetség vagyok!
-Na pontosan ezért nem ihatsz... Mi a jó istent csináltatok? Még csak 9 óra, és Jimmy már full el van ázva?
-Nem tehetek róla, már így nézett ki amikor értem jött. Jut eszembe. Holnapra megbeszéltem Lena-val, hogy találkozunk, szóval én ma nem iszok. Annyit.
-Lena... Mondd csak Zack, nem akarsz engem is vinni holnap?
-Eszem ágában sincs... Nem kell nekem, hogy rámássz megint.
-Mégha sikerülhetne... A vak is látja, hogy oda van érted. Bár hozzá kell tennem, hogy ritka szar ízlése van.
-Hülye vagy Gates. Lena nem akar tőlem semmit.
-Mázlista vagy baszd meg. Nem is értem. Te semmit nem tettél érte, hogy meghúzhasd. Én bezzeg már hetek óta szenvedek érte...
-Talán ha nem úgy kezelnéd, mint az összes többi ribancodat...
-Hm, ebben lehet valami. De hát a ribancok ribanc-féle bánásmódot érdemelnek... – mire végeztem a mondattal Zack hozzámbaszta a hamutartót. Kiröhögtem. Imádtam ahogy mindig védte Lenát. A nevetésem persze megint idevonzotta a szőke tekintetét. Végignyalta a szívószálat és közben le sem vette rólam a szemét. Valami elindult a fantáziámban.
-Tessék. Ez épp neked való...
-Mi...? Ja. Ja,igen. Szerintem is. Azt hiszem, hazaviszem. Jó falatnak tűnik.
-Undorító vagy Gates. Jimmy hova tűnt?! – tényleg. Jimmy nem volt mellettünk... Szerencsére nem kellett sokat keresgélnünk.
-Kéééérem. Csak eeegyetlen eeeegy rövid feleskét szeretnék, hát olyan nagy baj ez? Hát ma már a szomjazó embert sem szolgálják ki? Hát hogy van ez, de most tényleg? – Jimmy épp a pultosnak magyarázott, aki igyekezett tudomást sem venni róla.
-Na jó. Én hazaviszem. Te meg... Tudod mit? Én nem is akarom tudni, hogy mit fogsz ma csinálni.
-Ne irigykedj öcsi. Inkább figyelj és tanulj. – Felálltam az asztalunktól és odaléptem a csajhoz.
-Hali. Mit szólnál ha ma este a társaságod lennék? – nem vihogott bután szerencsére, csak pislogott egyet – azt hiszem próbált szexi lenni. Bár tényleg elég nagy szempillái voltak.
-Azt hiszem nem bánnám. – leültem mellé és rendeltem neki még egy citromsárga buzilét magamnak meg egy whiskey-t. Annyira nem volt jó nő, hogy ne kelljen mellé inni. Elfecsegte szerencsére az időt, beszélt helyettem is. Vagy egy órát ücsörögtem és ittam mellette mire végre csendbe maradt annyira, hogy le tudjam smárolni. Nem volt rossz, viszont elég kiéhezettnek tűnt. Egy pillanatra megfordult a fejemben, hogy mégis itt kéne hagyni. De ha már elkezdtem, befejezem. Nem leszek semmi jónak az elrontója.
-Hozzád vagy hozzám? – csak ennyit kérdeztem, és még bunkó sem voltam. Ő sem akart tőlem semmi mást.
-Hozzád! – felkapta a kis táskáját, és már meg is indultunk. Hívtam egy taxit, hamar otthon voltunk. Apám ilynkor már alszik, és szerencsére a ház két különböző pontján van a szobánk. Régen egy közelebbi szoba volt az övé, de mióta lányokat hozok haza, azóta arrébb költözött. Ki tudja, miért...? A csaj már a lépcsőn felfelé szinte meg akart erőszakolni. Felkaptam és hátravágtam a kezét. Ne hogy már ő diktáljon... Rálöktem az ágyamra, és hát. Megkapta amit akart, az biztos.
Reggel egy szavam nem volt hozzá, azon kívül, hogy a táskáját az ágy mellett találja. Okos kislány volt, nem kérdezett, csak lelépett. Minél előbb, annál jobb.


1 megjegyzés: