Pages - Menu

2012. január 11., szerda

Első rész. Lena Holden.





A koktélomat szürcsölgetve meredten néztem őt. Már megint egy másik lányt fon karjai közé..... helyettem. Ez az én szülinapom, az én partim és az a virág amit épp a lány hajába tűz az ÉN dekorációm egyik darabja. Már milliószor megfogadtam, hogy nem törődöm vele, és tovább lépek. Egyszerűen képtelen vagyok. Nekem ő kell ! Már évekkel ezelőtt kiszúrtam őt, törzsvásárló az apám édesség üzletében. A legjobb barátok lettünk..... Számíthatok rá, és ő is rám. Csodás. Szinte mindenben egyezik a véleményünk, azonban van egy kérdés amire a lehető legeltérőbbek a válaszaink. Lehet fiú és lány között barátság ? Szerinte igen. Nos, az én véleményem az, hogy lehetetlen. Az egyik előbb utóbb úgy is többet érez a másiknál. A mi esetünkben én vagyok a szerencsés szerelmes. Elmondhatnám neki, de még nem jött el az idő. Még nem.

- Lena ! Leeeeeeeeeena. Föld hívja Lenat.
- Mi van ?
- Mit bámulsz annyira ? - kapkodott előttem kezeivel az egyik barátnőm.
- Kit...
- Erre inkább nem mondok semmit. HEY LENA !
- Tessék ?!
- Ez a te bulid, nem ?
- Ja...
- Mindenki táncol csaaaak... dobpergést kérek.
- Én nem.
- Elképesztő vagy. Na jó, én már nem bírom tovább nézni ahogyan nézed őt, szóval gyere ! Azt ugye érezted, hogy ez milyen viccesen hangzott ?
Bevetettem magam a barátaimból álló kb 7 fős tömegbe és próbáltam lazítani. Ja, amúgy több ember volt ám csak őket nem ismertem... Mindegy. Jól éreztem magam, örültem, hogy szervezték ezt az egészet... Csak reggel összekaptam apámmal és ez eléggé rányomta a bélyeget a napomra. Szerintem térjünk vissza a nappalinkba. Éppen a ponyvaregény híres táncjelenetét imitáltuk amikor kézen fogott és a szobám felé kezdett húzni.
- Szeretnék neked adni valamit.
A szülinapomra sosem kérek ajándékot. Felesleges. Ha szükségem van valamire azt megveszem magamnak. Én tudom, hogy mi tetszik, hogy tetszik és, hogy miért finom a kakaó. Ő a kérésemet eddig sosem tartotta tiszteletben....
Kíváncsian vártam, hogy mi fog történni.
Mélyen a zsebébe nyúlt, ajkait beszívva keresgélt abban, majd leült mellém az ágyamra.
- Három nap múlva az Avenged Sevenfold előzenekarja lesz valami. Lényegtelen minek. Nagyon örülnénk neki, ha eljönnél ! - átnyújtotta a jegyeket.
- Oh, köszönöm már azt hittem, hogy nem kapok jegyet. Mindenki erről beszél ! Az a7x hatalmas telt házascsarnokos mindenes koncertjéről.
- Szemét. Lesz még nap amikor könyörögni fogsz, hogy adjak neked jegyet.
- Persze. - nevettem.
- Akkor eljössz ? - nézett rám bociszemekkel.
- Semmiért sem hagynám ki.
Szorosan magamhoz szorítottam, iszonyú jó illata volt, az ajkai - mint mindig - tökéletesen puhák.
- De most tényleg gyere el, ne úgy mint a múltkor....
- Ott fogok csápolni az első sorban ! - mondtam nevetve, ám belül cseppet sem gondoltam így.
Szeretem Zackyt. Na jó, ez nem kifejezés, de a bandája... Hmm, hogy is mondjam ? BÉNA. Ez van. A tagok pedig.... Nem jövök ki túl jól velük. De ezt nem szeretném részletezni. Amióta megalapították ezt az egészet azt hiszem kétszer rángatott el a próbájukra.
Johnny nem képes egy értelmes mondatot intézni felém, Matt egy fasz úgy ahogy van, Jimmyvel sem beszéltem túl sokat. Brian csak megakar dugni. De sajnos semmi kitüntetett figyelem, hiszen neki mindenki csak egy menetre kell. Hiába imádom Zackyt, négy szőrös és büdös pasihoz nem fogok miatta bejárogatni. Meg olyankor amúgy sem figyel rám.
Ültünk az ágyon olyan közel férkőztem hozzá amennyire csak tudtam. Szívattam még egy kicsit, hogy nem tud gitározni..... Aztán lementünk a többiek közé. És igen, most sem történt semmi. Pedig igazán adhatta volna magát ajándékként, áh nincs fantáziája. Egyszerűen esélytelen, hogy mi valaha együtt leszünk.
Íme ez volt a huszonkettedik születésnapom fénypontja. Zacky Baker meghívott engem Lena Holdent a koncertjére.
Az éjjel továbbiakban indokolatlan mennyiségű vodkát tartalmazott, és földön alvást. Pár centire voltam csak az ágyamtól....




Kómásan ültem a pult mögött, alig bírtam magam ébren tartani.
- Lena kérlek, hozz kávét magadnak.
- Jack, mondtam már, hogy leszoktam. Nem ittam már vagy két napja. Tiszta vagyok.
- Úgyse bírod sokáig. Nincs akaraterőd, ezt tőlem örökölted.
- Még egy hasznos tulajdonság, csodás.
Bírom az apámat, már amennyire lehet egy apát szeretni. Őt különösen lehet szeretni. De tényleg. Viszont amióta a boltjában dolgozok egyre jobban kezd az agyamra menni. Kénytelen vagyok itt lenni vele, mert az utóbbi időben sokat romlott az egészsége. A vén róka... Sosem vesz komolyan semmit, még saját magát sem.
A helyiek imádják 'az öreg Jacket' mert mindig ad kedvezményt, meg ingyen nyalókát. Egyetlen lánya legnagyobb örömére. Azokból a nyalókákból már régen megcsináltathattam volna a tetoválásomat.
- Ugye még 22 évesen is kiszolgálsz ?
- Nanáá. Mit kérsz ?
- Igazából téged. Jack elrabolhatnám pár órára ?
- Úgy sem csinál semmit.
- Én is szeretlek. - felvettem a vadi új - még betöretlen - bőrkabátomat, és elvettem 1 csomag rágót. Ugyanis rágó mániás vagyok. Majd megszokod, nem rágok hangosan. De tényleg.
- Amúgy hová megyünk ? Nem akarok kötözködni, de nem megyek veled többet a játszótérre.
- Nem akarattal törtem szét a hintát, oké ? Meglepetés.
Amint elindultunk egyből tudtam, hogy a próbatermükbe megyünk. Vagyis Matt garázsába.
- Zacky, a meglepetésnek általában örülni szoktak az emberek. Én nem akarok odamenni.
- Ne legyél már ilyen ünneprontó. Meglátod jó lesz. Mindenki vár már.
- Zacky ne tegyél már úgy mintha szeretnének.
- Na és most csukd be a szemed.
- Jaj, ne baszakodj már.
A kezeivel eltakarta előlem a világot. Égett szagot éreztem, majd valaki elmebeteg módjára elkezdte verni a dobokat. A klasszikus 'boldog szülinapot' dal csendült fel kicsit másképp. Nem tudtam magammal mit kezdeni, mosolyogtam mindenkire meg nevetgéltem.
- Kösz, ez tényleg kedves volt tőletek.
- Váárj ez még nem minden !
- Van tortánk is. - nyújtotta felém a....aaaa.
- Ez egy denevér.
- És emberkoponyája van ? De fasza. Ez kurvajó.
- Ugye !
- Lena, boldog szülinapot ! Mit kérsz inni ?
- Nekem vissza kellene mennem segíteni....
Miután megölelgettem mindenkit, megitattak velem valami kék izét és ennyi volt, a feszültség eltűnt. Nem teljesen, de most már legalább nem fogott el a hányinger ha Mattre néztem, meg ilyenek. Haladás. Az alkohol jó hatással van az emberekre. Egy kényelmes fotelben hallgattam ahogyan Brian gitározik Jimmy pedig dobbal kíséri.
- Mond, bejövök neked ?
- Hah ?
Brian elkapta a derekam és magához húzott.
Teljes erőmmel ellöktem magamtól és tovább röhögtem. Jó volt a kedvem még ő sem tudtam ezt elrontani. Rohadtul hidegen hagy a srác. Komolyan jól esett ez a kis köszöntősdi. A torta meg finom volt. Matt látványosan került de így a jó. Ne is lássam. Miután visszakísértettem magam a Kiscsillagba – ugyanis, ez a neve a boltunknak- neki láttam kartonokat bontogatni, meg vitatkozni az egyik szállítónkkal. Szörnyen feltudnak baszni a buta emberek.
- Szerinted mennyire vett téged komolyan egy szülinapos papírsapkában amin az áll, hogy hercegnő ?
- Ugye milyen menő ? Ezentúl mindennap ebbe fogok dolgozni. Illik is ide. Sütik, gumicukrok, fagyi, csoki.... Hát ki más lenne az eladó mint egy hercegnő ?

1 megjegyzés:

  1. Hű. Ez most talán egy új fiksön?:o Ha igen akkor kibaszottul tetszik.*-*

    VálaszTörlés