Pages - Menu

2012. január 15., vasárnap

gedupanmove.

Elképesztően izgalmas életem van.
Már megint dizájnt cseréltem. Az előzővel dolgoztam egy csomót, ezzel meg 5 percet sem.
Megláttam ezt a képet, és baszki ebből dizájn kell. És már láttam is magam előtt a nagy sötétséget.
Csodálatos.

Az a nagy helyzet, hogy az iskolapadban ülve óriási blogbejegyzéseket kreálok a fejemben. De tényleg, totálisan jókat. Mert annyi mindenről tudnék ám írni. Van egy csomó friss filmélményem. Meg a fizikatanárom olyat mondott nekem, hogy Hű. Aztán meg vicces az is ami itthon zajlik mert apám már megint elment. És omájgád azt is szívesen leírnám, hogy Jake Gyllenhaal egy szexisten. Képzeld el, megnéztem az összes kibaszott filmjét. Alig vártam már, hogy végezzek vele és mint egy nagy 'megaszondó' leírjam, hogy mi volt a véleményem. De nem most. Egyszerűen most nincs erőm leírni a fszságaimat.
Ez  van, emberek vessetek mókusok elé.

Azt azért érted, hogy azért írok, hogy leírjam, hogy miért nem írok ?

Nem hinném, hogy túl sok embernek szól ez most. Nem baj leírom.
Tehát aki esetleg rákapott volna erre a kis Fiction izére ami eddig két részes.
 ( amúgynemmer4.)
Az itt olvashat tovább. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése