Pages - Menu

2012. január 6., péntek

Fénytől fosztott a világ.



Your crushes 

Általában véve halott rocksztárok.
Your biggest fear Az, hogy idő előtt meghalok. De tényleg, nem szeretnék sokáig élni de addig nagyon. Vagy az, hogy az öcsém hamarabb hal meg mint én. Baszki megy mellettem a járdán és már látom is a kocsit ami telibekapja. Nagyon parás vagyok ilyen téren. Senki ne merészeljen meghalni előttem.
Day 3: Something you hate about yourself 
Minden szart elkapok. Nem ám labdát, azt bezzeg nem.. Egy kicsit erősebb immunrendszerért hálát adnék, de hát ezvan.
Day 4: Something you like about yourself 
Szeretem a gondolkodásomat. Hogy nem vagyok olyan kibaszottul unalmas és seggfej mint a körülöttem élő emberek.
Day 5: Something you regret
Nem kellett volna annyit hazudnom és akkor még lenne bizalma pár embernek felém. Mert ugye márt nincs. És ez azért gáz. 
Day 6: Something you pretend to hate but secretly like 
Amikor kínálnak valamivel általában vagy azt mondom, hogy utálom vagy azt, hogy még allergiás is vagyok rá. Miközben szeretem azt a chipset csak nem akarok bunkó lenni, hogy veszek belőle. Amúgy meg ha azt mondom, hogy 'köszönöm  nem kérek' akkor.... DE VEGYÉL BASZDMEG MER KÍNÁLTALAK!. kábé. detényleg.
Day 7: Something nobody knows about you 
Senki sem tudja, hogy miért töröm bele a nyitókát a piás üvegekbe. Mindenki tudja, hogy csinálom csak azt nem, hogy miért.
Day 8: Something embarrassing 
Nincs jobb dolgom mint ezt csinálni.....
Day 9: Someone you hate 
Apukám testvérét utálom a világon a legjobban ^^^
Day 10: Someone you love 
Love-val nem nagyon szeretek senki.
Day 11: One thing you wish you could do without anyone knowing 
Nem tudok mit mondani de tényleg.
Day 12: One thing you would confess to your best friend
Kedves Lizziekém szeretném bevallani neked azt, hogy akkor iszunk egy pálinkát?
Day 13: One thing you would confess to your parents
Igazából számtalanszor elmondtam nekik, hogy ne számítsanak unokákra tőlem.
Day 14: One thing you would confess to your crush 
ehh.
Day 15: Anything else you want to confess 
Még mindig nem vagyok álmos. A picsáááááááába.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése