Pages - Menu

2012. január 6., péntek

Zsebre dugott kézzel.

screenshot your desktop.

name, age, birthday, hobbies, favorite music
Sütemény. 16. 05-17. ilyen szarok csinálása. Alter-Punk.
the meaning behind your tumblr url.
A neveeeeem, meg a7xelve.
how have you changed in the past 2 years.
Sokkal nyitottabb vagyok a magyar dolgok felé mint két évvel ezelőtt. Najó, pontosabban a magyar zene felé.
what you wear to bed.
Rendes pizsamában nyomom. Szerintem poénosak. 
something that pisses you off.
Buta emberek.
talk about the first time you met your friends.
ehh. Hát az úgy volt, hogy egyből ránéztem mind a millió barátomra és egyből eldöntöttük, hogy. Nos.
Lizziet az osztályomban láttam meg először, Hoocyt pedig egy msn beszélgető ablakban. Első témánk Dzsoncykaaaaahhh volt. :'DDDDD 


your opinion on cheating on people.
Szerintem én nem lennék képes megcsalni valakit attól érzőbb vagyok. De kitudja ?!
you favorite song and why it’s your favorite song.
Seize the day mert seize the fucking day.
the best thing to happen to you this week.
Hétfőn még Lizzievel voltam ^^^
ten things about you that people wouldn’t expect.
Igazából alapból fura vagyok az emberek számára, nem úgy nézek ki mint akihez hozzá kell szólni érted. Szóval általában nem is szoktak piszkálni. Nem sorolok semmit.
what kind of person attracts you.
Halott ? Ha azt látom rajta, hogy úgy él ahogy akar és nem hagyja, hogy akadályozza bármi is, engem már megnyert.
five things you want to say to five people.
1. Ne haragudj ismered a Kovács Bélát?
2. Öleld meg többször.
3. Akkor, iszunk egy pálinkát?
4. Kérlek ne buktass meg matekból.
5. Falhoz akarlak csapni és addig ütni a fejed amíg leszakad a helyéről *-*


something you hate.
Nem tudom felfogni épp ésszel, hogy az emberek miért eszik a kocsonyát. 
something you love.
Soft kitty......
the person you like and why you like them.
Lizziet azért szeretem mert mellette nem tűntem úgy mint aki szarul van. szilveszterkor igen :'D
Hoocyt azért szeretem mert ó a borsóm baszdmeg :'D

your opinion on religion.
Neeem.  nem ez régen rossz. Nekem senki ne mondja meg mit csináljak, mikor... mit ne. 
your opinion on drugs
Megsynesítik az életet.
your opinion on alcohol.
Szeretem mert beszélek tőle.
the last fight or argument you had.
Hál' Jimbonak nem emlékszem rá.
your family is like.
is like aranyos. összetartó. szerető. szeretnek engem. én is őket.
the nicest thing you’ve ever done.
már egy csomószor odaadtam úgy a tollamat, hogy az volt az utolsó. 
something you’re really excited for.
most semmit nem várok. A nyarat na azt nagyon és akkor meg már JÉZUSOM MENNYI MINDENT VÁROK.
three pictures of yourself.
na ezt most nem. pisilnem kell az a nagy helyzet.
something you’re worrying about.
az öcsémért állandóan aggódok, ma volt a 9. szülinapja :3
two good things that happened recently.
Harmincipszi és a szilveszter.
three things you want to change about yourself.
Szeretnék kitartóbb lenni.
Szeretnék szorgalmasabb lenni.
Szeretnék áh leszarom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése