Pages - Menu

2012. január 29., vasárnap

Újabb teszt.

Milyen csúnya szót használsz leggyakrabban?Shit és baszki.


Kivel beszélsz legtöbbet?Szerintem anyámmal.



Emlékszel, hol voltál 2001. 09. 11-én?Arra emlékszem, hogy otthon amikor néztük a híradót akkor cseppet sem voltam megijedve hiszen tudtam, hogy apukám nem hagyná, hogy velünk ilyen történjen... Szeretnék megint gyerek lenni.


Inkább te csinálnád a képet vagy rajta lennél?Imádok fotózni. Jaj mindenkinek ha végre a kezem közé kerül egy tisztességes gép.


Mi volt az utolsó film, amit láttál?A fuckos esszémbe azt írtam, hogy az ébredések szóval ide is :'D Am fogalmam sincs de tényleg. Mostanában nem nézek filmeket. Mmint nagyon mostanában. Ma pl leültem egy döglöttakták elé, - AMIT IMÁDOK- de még azt sem volt türelmem végig nézni.


Van valamelyik barátodnak gyereke?Az baszna be :D


Nevezett valaha is valaki lustának?Jogosan.


Vettél be valaha gyógyszert, hogy el tudj aludni?Kénytelen voltam.


Milyen CD van jelenleg a CD lejátszódban?Most Iriezok.


A rendes vagy a csokis tejet szereted jobban?Nem szeretem a tejet, konkrétan rosszul vagyok még a szagától is. Kakaó rulez.


Mondott el neked valaki titkot ezen a héten?Pont igen baszki :'D Pedig nem sűrűn fordul elő. A hazamenő társam már megint megcsalta a pasiját.


Tudsz fütyülni?Aha.... De én kézzel akarok, NAGYON HANGOSAT.


Mi az első dolog, amit megnézel az ellenkező neműeken?Lehet valaki kurvajópasi, ha a cipője gáz akkor arrébb tolakszom a teszkóskocsimmal.

Mit vársz nagyon?Nagyon várom a kisérettségit.
Nagyon várom, hogy menjek dolgozni és pénzt keressek.
NAGYON NAGYON várom a nyarat,  a kbszott FISHINGONORFŰT és a SZIGETET.



Szeretted gyerekként a rajzfilmeket?Szerintem minden gyerek szereti a meséket.


Mit fogsz csinálni egy órán belül?Olvasni fogok egy olyan Agatha Christie könyvet amit már egyszer félig elolvastam de kiesett az egész. MOST MOND MEG.

Szerelmes beléd valaki?Hát hogyne.


Mi volt az utolsó szám, amit hallgattál?Biztosan valami Irie Maffia. Most a pretty little thinget tanulom de fsz kivan mert nehéz :'D


Mikor sírtál utoljára?Fú, pont tegnap gondolkoztam el rajta, hogy milyen régen nem. Egy időben nagyon sokat, de teljesen érthető, azóta szinte sohasem. Örülök is neki. Csúnyán sírok, taknyom-nyálam egybefolyik…



Akarsz most valamilyen piercinget vagy tetoválást?Hajaj nem kezdem el sorolni :D A közeljövőben biztosan lesz négykis microdermal a hasamba csípőmbe derekamba :'D Aztán ha minden igaz engedik már időn a fiction tetoválást. De szerintem meg fogják magukat gondolni, szóval nem élem bele magam.

Randiztál valaha olyan lánnyal/pasival, akinek tetoválásokkal volt borítva a teste?Csak fogok :'D


Mit csináltál ez előtt?KIAKADTAM KÉTSZER. mert semmilyen sorozat nem volt a héten.


Mikor aludtál utoljára a padlón?Szerintem amikor Lizzie-éknél voltam akkor. Már jórégen. Még a nyáron.. Jaj az a jó kis sziget-elés...


Hány óra alvásra van szükséged?Én egyáltalán nem érzem azt, hogy a több alvás kipihentebbé tenne. Sztem ez bullshit.


Mindig reggelizel?Reggel rosszul leszek a kajától max egy túrórudi.


Mit csináltál múlt éjjel?Múlt éjjel is olvastam, ugyanazt a könyvet amit ma fogok folytatni. Igazából van még három másik amibe belekezdtem, de most ez érdekel a legjobban. Agatha Christiet meg amúgy sem lehet, más könyvekkel együtt olvasni mert arra oda kell figyelni. Most is gőzerővel nyomozok, hogy ki küldözgeti a leveleket. Szerintem az orvos, dr Owen Griffith lesz a gyilkos (igaz még gyilkosság sem történt, csak azok a fránya levelek).


Hány éves leszel a következő születésnapodon?17. még csak. ez olyan ciki te jóisten.


Az azonos vagy ellentétes neműekkel jössz ki jobban?Egyértelműen a fiúkkal érzem magam jobban.


Az oldaladon alszol?Nem tudok háton aludni.. Se hason.


Szoktál híradót nézni?Neeeeeeeem. Elkapcsolok, fuj. Sem a politika nem érdekel, sem az, hogy a józsi  leszúrta hétszer a marit, és az sem, hogy ki nem kap ezentúl pénzt, meg, hogy mennyivel emelik a benzint.. Na jó az talán érdekel, hogy a debreceni állatkertben pandabébi született.


Ki volt az utolsó személy, aki felbosszantott?A tesóm örökké feltud bosszantani. Ma a pofámba fényképezett. Amúgy is érzékeny napjaimat élem és ez az utsó csepp volt a pohárba :'D


Szeretsz valakit?Persze.


Melyik oldalát rajzolod először a szívnek?Nem tudom, hogy ilyen fontos információt kiadhatok-e... Áh nem kockáztathatok...


Milyen színű a hajad?Vöröööööööös.


Milyen a vértípusod?Nem tudom pedig nagyon izgat. Lizzie xD
Mindenesetre ha akarnék se vennének tőlem vért mert minden másodikember bekérdezi tőlem, hogy TE VÉRSZEGÉNYVAGY?


Kivel akarnál 24 óráig összekötve lenni?Akár vicces is lehetne. Én kész lennék bárkivel. NEM inkább nem. De nem Liz lenne az az tuti. Vele ha kell akkor összekötöm magam és kész. Valaki olyan lenne akivel amúgy nem lenne alkalmam rá.


Milyen pletykát terjesztettek már rólad?Még egy sem  jutott a fülembe Oo Demost komolyan elgondolkoztam.


Szereted a sárgarépát?Nem igazán, és ez eléggé zavar is :D


Mit csinálnál, ha beragadnál egy liftbe?Egyedül ? Akkor.
Nos nem szállok liftbe. Ha meg igen akkor tuti társasággal. Innentől meg már leszarom :'D


Bele vagy zúgva valakibe?Nem. Bár jó lenne. Legalább lefoglalnám magam azzal, hogy ÚÚÚÚÚÚÚ MALÁTTAM. JAJ DE SZEXI, RÁMNÉZETT.


Mi az, amit mindig is akartál?Világbékét :'D egy bőrdzsekit.


Sokszor hordasz feketét?A feketéhez minden megy..

Felnőtt vagy?Egyáltalán nem.


Hol vannak a legjobb barátaid?KURVAMESSZETŐLEM.


Le vagy barnulva?Igazából nagyon is fehér vagyok, de nem tehetek róla.


Tévéfüggő vagy?Ha összeköltözünk Lizzel nem lesz tévénk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése